Основні складності при створенні власного бренду одягу від Олі Чубатої

Сьогодні з September ділиться своїм досвідом неймовірна жінка Olya Chubata.

 

У статті Оля змогла донести, з якими саме вона зіштовхнулася труднощами, що потрібно вирішувати у першу чергу, та за якими правилами потрібно діяти, щоб досяггти успіху.

Знайти хороше виробництво - це вже 30% успіху.⠀

 

Мова ідеться не лише про цінову політику і якість. Важливо, щоб ви сходились в баченні, щоб люди, які будуть працювати по ваших ескізах - розуміли з півслова ідею - від цього залежить те, як легко буде проходити весь процес створення виробу.

Знайти постачальників якісних тканин - одна з найбільших проблем в Україні.

На пальцях можна перерахувати постачальників, які поставляють тканини 80% брендів. Більшість з них Турція і Китай.⠀

А коли хочеться відрізнятись, хочеться хорошої якості - потрібно витратити чимало часу.⠀

Правильна маркетинг стратегія

 

Потрібно не забувати, що бренд одягу, це не просто «творчість для душі», це в першу чергу - бізнес. На 50% це продукт (в даному випадку якість і дизайн виробу), інші 50% - хороша бізнес і маркетинг стратегія.⠀

Нажаль, який би красивий одяг у вас не був, якими би талановитими ви не були - якщо про вас не знають - ви не зможе це продати!