12 інструментів креативу від Creative.std

Агенція Creative.std підготувала матеріал про 12 інструментів, які впливають на ваш креатив, надають більше енергії та натхнення. Творити буває набагато легше, якщо знаєш як собі у цьому допомогти!

1. Мєми

 

Уявімо. Команда закінчує етап стратегії, залишилися підсумки інсайтів після глибинного мислення, що робить стратег — переслуховує інтерв’ю. Що робить хороший стратег — слухає інтерв’ю ще раз та шукає мєми. Memo — стисла інформація, яка передається від людини до людини, і це стосується також звичних нам мємів, адже ми сміємося не від картинки, а від її життєвості, це і є інсайт. 

 

2. Стан дитини/Стан діда.

 

Ще з навчання креативності, нам давали чудову вправу, де ти можеш поставити під сумнів кожну креативну ідею, яку ти придумав, а тепер по черзі. Самі неординарні ідеї приходять дітям, завжди, бо це свідомість, яка зовсім нічого не знає і все цікаво водночас. Це основопожники креативної методики: «А що, якщо…?», коли ми хочемо поєднувати непоєднувальне і робимо це. Головне — у стані дитини навіть вдавати її голосом, поведінкою та накидати якомога більше ідей, не ставити під сумнів ніщо. 

А хто найбільший хейтер у світі? Уявіть похилу людину, краще діда, якому не подобається абсолютно все: політики, погода, здоров’я — усі фактори життя дратують його, тому він вічно незадоволений. І ось така людина може вбити будь-яку ідею. Тут бажано тримати межу і не захейтити усе, бо немає людей, кому нічого не подобається — нам важливо відбирати якісно. 

 

3. Блокнот, бажано один

 

У рутині, коли багато проєктів, шалений графік — важливо робити щось для себе. Ранкові 20 хвилин перед сніданком особливий час, коли тіло ще не заземлене і готове до нестандартного мислення — чудовий час для замальовок у блокноті. Створіть собі правила: як часто ви будете створювати скетчі у ньому? на яку тему? чи будете переслідувати один стиль? І після цього забудьте за межі — малюйте без ітерацій, без критичного мислення. Так створюється найгрубіший, нерафінований креатив, до якого ви можете повертатися кожного дня у вигляді нових ідей. Сподобався пейзаж за вікном? Малюйте. А щодо інтер’єру кафе чи власної літери? Малюйте все. Потім, вам дуже знадобляться ці скетчі, особливо, коли часу буде обмаль серед нових проєктів.   

4. Пінтерест

 

Це чудове місто для ваших пінів із лукбуком, ідей для фотографій, а також — креативності. Є пропорція mindfulness життя, де є увечері 40 хвилин вашого життя, яке ви можете приділити саморозвитку. Діляться щось нове у дизайні, ілюстраціях, скетчингу тощо! Для повного пропрацювання надивленності наша команда завжди ставить паралельні питання тому, що ми передивляємося: чому мені це сподобалося? яку методику застосував автор? я можу так само чи краще? І після глибокого осмислення ідеї ми розуміємо як це створено. 

 

5. Латеральне мислення

 

Думати по-новому: використання латерального мислення (книга)

Одна з методик — техніка шести шапок. Ми її застосовуємо для шести варіантів розглядання проблеми, шапки мають кольори для легшого занотовування на дошці під час брейнштормінгу. Чорна — критичне мислення. Біла — аналітичне. Червона — емоційне. Жовта — оптимістичне. Зелена — творче. Синя — мислення у великій перспективі. Коли ми «вдягаємо» одну з шапок, ми можемо поглянути на проблему з різних точок зору задля розширення сприйняття думок.

  

6. Дизайн мислення

 

Це певний набір етапів для вирішення бізнес проблем креативно. Головна фішка — ми можемо завжди повертатися до одного з етапів, доповнюючи його новими нотатками задля заглиблення у вирішення. Стенфордський фреймворк має 5 етапів: емпатія, фокусування, генерування ідей, прототипування, етап тестування. Коли ми проходимо весь цей шлях, ми краще розуміємо шлях клієнта — від почуттів до фізичного контакту із продуктом креативу. 

 

7. Сон, якість сну.

 

Ми знаємо, що радять спати 7-8 годин. Нашим студентам ми радимо спати не менше 8 годин, чому? В нас є короткі та довгі вази сну, коли фізичне тіло та мозок відпочиває, саме під час короткої фази сну REM наш мозок «доживає» минулий день, розкладає усю інформацію по полицям та готується до поглинання нової інформації. У кожної людини фази розташовані у різні періоди ночі, тому, нам як найкраще спати побільше. Як? Прийняти, що це самий крутий подарунок від природи, як ми можемо себе відновити усього за ніч. 

8. Їжа.

 

За період мого експіренсу психотерапії ми налагоджували контакт «мозок—світ» і наприкінці я почула важливий поінт. Їжа тричі на день дає нам рутинність та розклад. Коли він є — зникає хаос та необізнаність майбутнього. Це одна з баз людини для здорової психіки, коли ми знаємо, що виживемо. Коли менше стресу, в нас більше часу для різних думок, вони не в хаосі, а у звичному темпі, про який ми навіть не думаємо. 

 

9. Ріжок морозива.

 

Найулюбленіший серед студентів трюк, як «обманути» свій мозок, коли ідеї вже не приходять. Ми виходимо на вулицю прогулятися за смаколиком, раніше це було морозиво, зараз — as you want. Нам треба відволіктися на погоду, на розмову в магазині чи з сусідами, не думати про роботу та креатив. Після 20 хвилин прогулянки ми повертаємося оновленими та з більшим простором для думок, який ми можемо наповнювати новими ідеями. 

 

10. Слідкуйте за контекстом. 

 

Найдрібніші деталі простору, де ви працюєте, впливають на вашу продуктивність. Музика, яку ви слухаєте (як розробити брендинг техно паті під класичну музику?), одяг, погода за вікном — це все контекст, який впливає на ваше самопочуття та відчуття. Не зволікайте на такі речі. 

 

11. Нетворкінг.

 

Можливо, це очевидний фактор, але ми зараз пояснимо, про що саме він. Люди з креативної індустрії роблять продукт для людей. Коли ми живемо у своєму bubble то контекст, у якому живуть люди проходить повз нас, які є болючі теми серед нас? що підіймає настрій? а що дратує? Слухайте інформацію звідусіль, бо серед неї може вимальовуватися тенденція, яку ми рідко помічаємо навіть самі у собі

 

12. Записуйте думки. Всі думки. Немає дурних думок. 

 

Знаєте це відчуття, коли цілий день вас бентежить одна й та сама думка? Вона живе у голові і не виходить. Дайте їй такий шанс, бо тоді ми звільняємо від інформації наш мозок для нової, і так по колу. Опісля, ви знайдете у нотатках шалені ідеї, синопсис до сценарію або креативну рекламу, яка несе за собою велику ідею.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: