CerAwards 2025: CeraVe провів першу церемонію нагородження найкращих контент-кріейторів України

В травні дермокосметичний бренд CeraVe організував CerAwards 2025 – першу в Україні премію, яка відзначила найталановитіших та найактивніших творців контенту у сфері догляду за шкірою. 

Команда SEPTEMBER завітала на івент, аби стати частиною заходу, взяти інтерв'ю у переможців номінацій, а також поспілкуватись із неймовірно талановитою командою бренду CeraVe. Інтерв'ю можете подивитись у нашому Інстаграм. 

Подія зібрала разом ключових лідерів думок, які щодня допомагають українцям дбати про здоровий вигляд та красу своєї шкіри: від дерматологів та фармацевтів до популярних інфлюенсерів та відданих прихильників бренду. 

Церемонія відбулася у незвичному та захопливому форматі лейт-найт шоу, гостями якого була сама команда бренду CeraVe, що створило невимушену та веселу атмосферу для всіх гостей. Вечір був наповнений тематичними виступами, дотепними жартами, інтерактивними квізами та щирими розмовами про красу, здоров'я та контент. 

Ведучим лейт-найт шоу став відомий шоумен та телеведучий Іван Люлєнов, який майстерно створив атмосферу вечора: невимушену, дружню, веселу та динамічну. До зіркового журі премії доєднався популярний блогер та контент-кріейтор Макс Ткачов, чий експертний погляд допоміг визначити найкращих серед найкращих. 

Головними героями CerAwards 2025 стали понад 200 учасників, серед яких — медфлюенсери (лікарі та фармацевти, що активно ведуть професійні сторінки в соцмережах) та CeraLovers — інфлюенсери, які регулярно діляться своєю доглядовою рутиною та підтримують філософію CeraVe. Ця подія познайомила учасників особисто з командою CeraVe в Україні, що допомагає будувати професійну спільноту.

Наприкінці вечора оголосили переможців у п'яти ключових номінаціях:

  • У номінації "Найкращий нестандартний контент" перемогу здобув Артем Натока. Його нагородою стала екшн-камера Insta360.
  • За "Найтрендовіший контент" відзначено Ольгу Карпенко, яка святкуватиме успіх з новою екшн-камерою GoPro.
  • "Найкращий навчальний контент" представила Анна Пилипенко, за що отримує сертифікат на навчання у Genius.
  • У категорії "Найкращий лайфстайл-контент" перемогла Каріна Волинець, отримавши у подарунок професійний набір для зйомки контенту.
  • За "Найкращу рутину з продуктами CeraVe" відзначений Денис Савчук, який отримав кавомашину DeLonghi. Крім того, він став головним переможцем премії CerAwards. Святкувати свою перемогу він поїде у Edem Resort.

CerAwards 2025 стала яскравим свідченням зростаючої спільноти поціновувачів бренду CeraVe в Україні та важливої ролі якісного контенту у формуванні культури догляду за шкірою.

CeraVe – це дермакосметичний бренд, розроблений з дерматологами, який пропонує широкий спектр засобів для догляду за шкірою обличчя та тіла.

Продукція CeraVe містить комплекс з трьох важливих керамідів, ідентичних тим, що містяться у шкірі, та технологію MVE, що забезпечує поступове вивільнення інгредієнтів для тривалого зволоження. Бренд здобув довіру споживачів та рекомендації дерматологів по всьому світу завдяки своїй ефективності, безпечності та доступності.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: september.journal.ua@gmail.com. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: