Дайджест травневих подій та лончів брендів: цікаве від команди SEPTEMBER

У травні команда SEPTEMBER відвідала багато івентів, відкриттів, отримала цікаві преспаки та запрошення. Сьогодні розповідаємо про головні події, якими хочемо поділитись, якщо ви їх раптом пропустили.

У колекції представлені моделі, які поєднують у собі затишок піжамного силуету та елегантність денного гардеробу.

Katana Cotton Robe з контрастним кантом і стриманою геометрією створює відчуття сили й вишуканої строгості.

Sake Satin Suit у сірому відтінку з традиційною застібкою — це втілення спокою й плавності.

Sakura Cotton Pajamas в ніжно-рожеву та блакитну смужку — легкість ранкового чаювання на терасі, де час ніби завмирає.

Колекція доступна на сайті бренду та в київському шоурумі на вулиці Софіївська 25б.

Український монобренд догляду для губ LIPSS запустив новий лімітований ліппер, який вражає вас своїм  смаком кави з корицею та шоколадним відтінком зі шиммером. Ця новинка стане грошовим магнітом, який завжди під рукою (і не тільки по четвергах).

Ліппер SMELLS LIKE MONEY – це не просто засіб для догляду, це ваша маленька таємниця успіху. Використовуйте його щодня, щоб підняти настрій і додати трішки шарму. 

15 травня 2025 року в ресторані Marigold готелю Fairmont Grand Hotel у Києві відбувся ексклюзивний захід, присвячений релізу лінійки Elseve Glycolic Gloss та реновації легендарної фарби L'Oréal Paris Casting Creme Gloss. 

Захід у ніжних рожевих тонах створив атмосферу преміального догляду за волоссям, який тепер можна отримати безпосередньо вдома.

Ювелірний бренд Pandora анонсував мистецький проєкт, створений спільно з українською художницею Іриною Максимовою. Серцем цієї колаборації стала виставка з роботами мисткині, розташована у київському просторі Entropy на Золотих воротах.

В рамках мистецького проєкту відкрито збір БФ Shields на 300 000 грн для підтримки спецпідрозділу Кракен. Серед усіх, хто зробить внесок від 200 грн, мисткиня розіграє «Lebidka» — найбільшу картину, яку художниця Ірина Максимова коли-небудь передавала на благодійність. Деталі щодо збору можна знайти за посиланням

Провідний дермокосметичний бренд CeraVe провів CerAwards 2025 – першу в Україні премії, яка відзначила найталановитіших та найактивніших творців контенту у сфері догляду за шкірою.

Подія зібрала разом ключових лідерів думок, які щодня допомагають українцям дбати про здоровий вигляд та красу своєї шкіри: від дерматологів та фармацевтів до популярних інфлюенсерів та відданих прихильників бренду. 

У Києві, на вулиці Рейтарській, 16, розташований новий шоурум бренду у мистецькому кварталі. Приміщення поділене на дві виставкові зали: перший — для демонстрації виробів бренду, другий — артрум для проведення виставок, розміщення артоб'єктів та колаборацій з митцями. 

У Львові новий шоурум знаходиться на пл. Коліївщини, 1 — в одному з найстаріших будинків площі, зведеному наприкінці XVIII століття. Локація в самому центрі міста наповнена історією, ароматом кави та камерним затишком.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: september.journal.ua@gmail.com. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: