У жовтні 2024 року JYSK в Україні виповнюється 20 років. Цю важливу подію компанія також відзначає відкриттям 100-го магазину в країні, а також благодійною акцією у партнерстві з одним з найбільших благодійних фондів в Україні «Повернись живим».
Перший франчайзинговий магазин JYSK відкрився в Україні в жовтні 2004 року, а згодом материнська компанія JYSK Nordic оцінила потенціал українського ринку й у 2012 році вирішила викупити франшизу. З того часу JYSK активно розвиває мережу на українському ринку.
В березні 2022 року JYSK закрив свої 13 магазинів у Росії та назавжди покинув країну. З того моменту скандинавська мережа відкрила 20 нових магазинів в Україні, оновила 17 існуючих за успішною концепцією магазину 3.0, та відбудувала 6 магазинів, які були пошкоджені чи зруйновані.
10 млн грн на спорядження для адаптивного спорту
З нагоди 20-річчя JYSK разом із благодійним фондом “Повернись живим” відкрили збір “Додай руху для сили духу” — 10 млн грн на спорядження для адаптивного спорту на підтримку ветеранів і ветеранок.
Підтримати збір можна за посиланням або придбавши тематичну благодійну наліпку чи сумку-шопер на касі мережі з 3 до 30 жовтня.
“Наш досвід роботи показує, що адаптивний спорт допомагає у відновленні фізичного та ментального здоров’я, зменшує рівень стигматизації у суспільстві, дарує відчуття плеча, віри в себе та свої можливості”, — говорить керівник Ветеранського напрямку Центру ініціатив "Повернись Живим" Тарас Ковалик.
100-й магазин мережі в Україні
100-й магазин JYSK в Україні відкриває двері для покупців 3 жовтня у м.Чернівці, вул. Руська, 248Є, ТРЦ Екватор. Це другий магазин мережі у місті. Як і всі нові магазини JYSK, він побудований у сучасній концепції мережі 3.0 і займає торговельну площу 825 м², а також складське приміщення 260 м² та офісне 33,43 м². З нагоди відкриття на покупців традиційно чекатимуть чудові знижки й пропозиції.
Мережа продовжує розвиватися в Україні
Всупереч війні в JYSK Україна планують і надалі розвиватися. У 2025 фінансовому році заплановано відкриття ще дев’яти нових магазинів та оновлення 12 наявних. Місія компанії — мати чудову скандинавську пропозицію для кожного у сфері товарів для сну та життя.
Візія JYSK: стати вибором покупця №1, стати компанією-мрією для працівників, стати найбільш широко представленою мережею прибуткових магазинів. JYSK послідовно рухається в цьому напрямку у світі й в Україні.
З початку повномасштабної війни JYSK в Україні:
- Передав понад 70 млн гривень на благодійність та підтримку військовослужбовців;
- Залучив понад 1 мільйона покупців до благодійних проєктів;
- Івестував близько 400 млн гривень у відкриття 20 нових магазинів, перебудову 17 магазинів та відновлення 6 магазинів, що були пошкоджені або зруйновані;
- Сплатив 2 мільярди податків до українського бюджету.
Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: you@september.ua. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.