Інстаграм - лідер соцмереж, величезна платформа для розвитку власного бізнесу, можливість розвинути власний творчий блог.
Так чому ж не дізнатися про нього все, що можливо?
September допоможе вам стати обізнаними та, можливо, допоможе наважитися створити свій блог.
7 корисних функцій в Інстаграмі
Швидкі відповіді, «Приховати публікації», скачування своїх постів і інші корисні функції, про які ви могли не знати. До кожної - скріншоти, що пояснюють, як їй користуватися.
За що можуть заблокувати аккаунт в Інстаграме
«Ваш акаунт заблокований» - мало не найстрашніше, що може повідомити інстаграм підприємцю. Справедливо: ви вкладаєте в час, сили і гроші, щоб напрацювати аудиторію - найцінніше, що є у проекту. І в один день її може не стати. Ось головні порушення, за які акаунт можуть заблокувати:
• массфолловінг і масслайкінг;
• часті публікації;
• порушення авторських прав;
• публікація зображень, які порушують правила соцмережі;
• скарги користувачів;
• спам;
• різні IP-адреси і пристрої.
Інструкція: як відновити обліковий запис в Інстаграме
Якщо акаунт заблокували або зламали, можна спробувати його відновити. Для відновлення особистого облікового запису вас попросять сфотографуватися з аркушем паперу, на якому написаний спеціальний код. Щоб відновити бізнес-акаунт, у вас попросять копію документів, які покажуть, що ви маєте відношення до цієї компанії. наприклад:
• місцева ліцензія на ведення діяльності;
• податкова декларація;
• свідоцтво про реєстрацію (підійде для ІП);
• статут;
• підтвердження реєстрації доменного імені;
• документація по виконанню замовлення.
Як працюють алгоритми Інстаграма
У минулому році Інстаграм офіційно розповів про те, як працюють його алгоритми і які посади в стрічці мають більший пріоритет. Наприклад, виявилося, що Інстаграм не приховує жодного поста в вашій стрічці, відео не обов'язково отримає пріоритет в стрічці, а бізнес-акаунтів охоплення не урізують.
Як збільшити охоплення в Інстаграмі
Після введення алгоримної стрічки почалася війна не тільки за підписників, а й за охоплення. Адже від того, скільки людина побачить пропозицію, залежить, скільки людина зробить замовлення. У статті зібрано 8 порад про те, як безкоштовно і не порушуючи правила Інстаграму збільшити охоплення публікацій.
Як використовувати статистику в Інстаграмі
У Інстаграмі є статистика Сторіс, публікації і профілю. Статистикою Сторіс ми присвятили окрему статтю, а в цій - про те, які показники важливо аналізувати для публікації і профілю. Якщо ви зовсім новачок - там є інструкція про те, як статистику підключити.
Статистика Сторіс в інстаграмі
Як подивитися статистику історій і зрозуміти, що означають ці цифри? У статті розібрали, що ховається за «охопленнями», «показами», «прокруткою вперед» і іншими показниками. Буде корисно для новачків в бізнес-Інстаграмі.
Інструкція: як запустити рекламу в Інстаграмі
Інстаграм стає майданчиком, орієнірований на просування брендів: він розвиває і розвиває свої інструменти для бізнесу. Останні оновлення, які ви могли помітити, - це теги про співпрацю з брендом і шопінг-теги. Правда, в Україні ні те, ні те поки не доступно, і головним бізнес-інструментом залишається таргетована реклама. У статті розповіли, як налаштувати її самостійно.
Як запустити рекламу в Сторіс
Цю інструкцію ми готували одразу після того, як реклама в Сторіс стала доступна. За два роки ціни на рекламу змінилися, а в рекламному кабінеті з'явилися нові функції, але принцип налаштування залишився таким самим.
Як розрахувати бюджет на рекламу
Не можна сказати, скільки коштує реклама в Інстаграмі: на її вартість впливає багато чинників - наприклад, популярність бренду, товар і його ціна, конкуренція в ніші. Для кожного проекту і товару потрібно розраховувати бюджет окремо. У статті розповіли, як це зробити.
Як використовувати відео в Інстаграмі для просування проекту
Чому багато магазинів вважають за краще миготливі вивіски? Все просто: рухливий об'єкт привертає більше уваги, ніж статичний. Крім того, відео більш «живе», воно створює велику ілюзію реальності, ніж фотографії. А ще воно більш інформативно. Наприклад, по одному короткому відео ми краще зрозуміємо крій сукні, ніж за кількома фотографіями.
У статті докладніше пояснюється, навіщо використовувати відео.
Як використовувати «Історії» в Інстаграмі для просування проекту
У Сторіс не потрібно довго обробляти фотографії і відео, щоб вони вписувалися в ідеальну стрічку. Такий формат набагато більш невимушений, саме це і допомагає брендам бути більш людяними в «Історіях», а значить, бути ближче до своїх підписників. У статті зібрали ідеї для Сторіс бренду і приклади їх класної реалізації.
Як правильно оформити профіль в Інстаграмі
Уявіть: на людній вулиці знаходиться магазин, а у нього - ні вивіски, ні яскравих вітрини. Скільки людей зможе його знайти? А скільки з тих, хто проходив повз, зверне увагу і зайде через цікавість? Приблизно те ж саме і з профілем в Інстаграмі. Він - одночасно і вивіска, вітрина, і лукбук, і інтер'єр магазину. Оформляти його неправильно значить упускати клієнтів. У статті розповіли, що зробити, щоб цього не відбувалося.
Чек-лист по запуску інстаграм-аккаунта
Цей чек-лист допоможе вам при розвитку особової справи в Інстаграмі. Ви дізнаєтеся, як оформити профіль, на що звернути увагу при підготовці контенту і які способи просування використовувати.