Шаблони для постів. Які бувають, як зробити і де завантажити

Що повинно бути у пості

Дизайн постів залежить від конкретних цілей і завдань. Іноді життєво важливо розмістити на зображенні текст, зображення товару або рамку для нескінченної стрічки в Instagram. Але всі хороші пости об'єднує одне - в них є композиційний центр.

 

Хороший пост починається з відповіді на питання, що ви хочете показати підписникам. Все інше на зображенні - другорядне, і служить для залучення уваги до головного.

Отже, в будь-якому пості потрібно виділяти те, на що людина відразу ж зверне увагу. Для цього існують різні прийоми:

 

1. Зробити головний об'єкт найяскравішим.
2. Розмістити його по центру.
3. Розмістити великий об'єкт серед дрібних.
4. Виділити його додатковими графічними елементами.


Шаблони для постів допомагають виділити головне - зображення або напис. Часто для цього використовують рамки - вони фокусують увагу на чомусь конкретному.

 

Останнім часом часто зустрічаються колажі з фото в постах. Їх теж можна робити за шаблоном, щоб спростити роботу - якісь елементи колажу будуть змінюватися, а якісь залишатися незмінними. Несподіване поєднання різних картинок може привертати увагу і навіть шокувати.

Нарешті, в моді всілякі ілюстрації або шрифтові композиції. Їх часто використовують, якщо текст для поста є, а підходящої фотографії немає. І замість того, щоб брати випадкове зображення, можна зробити ось так:

 

Сервіси та додатки для створення шаблонів

Є багато сервісів з нескладним інтерфейсом, які ідеально підійдуть для оформлення соцмереж. Розглянемо найпопулярніші з них.

Головна перевага Canva - купа готових шаблонів з ілюстраціями і складним компонуванням об'єктів.

 

Але є і великий мінус - такі шаблони використовують всі, кому не лінь. Користувачам вони набридли і вважаються моветоном. Тому краще брати їх за основу і перекроювати по-своєму. Так що зусилля все одно будуть потрібні. Зате інтерфейс радує, він досить простий і зрозумілий.

 

У Canva можна безкоштовно підбирати шаблони, фотографії, шрифти, змінювати розміри елементів і рухати їх по макету. Є обмеження, яке стосується багатьох онлайн-редакторів - кириличних шрифтів досить мало. А також по ходу роботи ви можете виявити, що вибране вами фото або ілюстрація відносяться до категорії платних. Це буває прикро, так що краще бути уважнішими. Якщо в нижньому кутку картинки при наведенні курсору не написано «безкоштовно», значить, вона платна.

Існує трохи менш розкручений редактор під назвою Crello. У ньому більшість шаблонів і картинок платні. Зате можна легко і безкоштовно працювати з ефектами - міняти кольори фотографій, додавати прозорості. А ще величезний плюс, що сюди можна завантажувати свої шрифти.

 

Crello - непогана альтернатива «Фотошопу» для створення постів. Тут безкоштовно можна обробити фотографії, додати лаконічну графіку і досхочу пограти зі шрифтами.

Ще менш відома штука - Adobe Spark. Він схожий на вже розглянуті редактори: є платні і безкоштовні опції, готові шаблони, а також можливість довантажувати шрифти з архіву Adobe Fonts. Ще одна приємна дрібниця - готові палітри з гармонійними колірними поєднаннями.

 

Додатки для смартфона

Крім сайтів в обробці фото для соцмереж можуть допомогти мобільні додатки. Наприклад, є додаток Over (завантажити на  ‎iOS та Android) з шаблонами на зразок Canva, якщо вам зручніше працювати з мобільного. Якщо у вас акцент на якісні фотографії, для їх корекції підійде Snapseed (завантажити на  ‎iOS та Android). Розділити одну картинку на квадрати для Instagram, щоб зробити мозаїку, можна в додатку 9square для смартфонів і Pic Split для айфонів.

Інструмент для створення фігур

За допомогою прямокутників, багатокутників і кіл можна робити рамки і плашки за декілька кліків.

 

Щоб задати кількість кутів багатокутника, виберіть його і просто клацніть по робочому простору. З іншими фігурами питань бути не повинно. На панелі вгорі можна вибрати однотонну або градієнтну заливку, а щоб повертати або розтягувати фігури, натискайте Ctrl + T:

 

Інструмент для введення тексту

Найчастіша потреба в SMM - написати що-небудь важливе на зображенні.

 

Можна вибрати шрифти зі списку, скачати що-небудь креативне або завантажити фірмову гарнітуру. Якщо у вас трохи шрифтів, найшвидший спосіб - відкрити файл шрифту (зазвичай з розширенням .otf або .ttf) і просто натиснути кнопку установки.

 

При роботі з типографікою дуже важливо, щоб напис на зображенні було легко читати. Намагайтеся уникати надто складних декоративних шрифтів, не нахиляти слова без потреби і не пишіть занадто дрібно. Головне - це контраст: слово має бути значно темніше або світліше фону, щоб користувач легко розібрав ваш напис.

Інструменти для виділення

Потрібні, щоб вставити шматок з однієї фотографії в іншу. Їх багато, вони всі різні і знаходяться в трьох розділах меню.

 

Перша група інструментів для виділення - це "Ласо". Вони всі безглузді, крім режиму «Прямолінійне ласо» - з його допомогою можна акуратно виділяти складні форми, попередньо збільшивши зображення за допомогою Ctrl +.

 

Другий інструмент - «Чарівна паличка». Якщо у вас об'єкт на контрастному тлі, можна ткнути паличкою на фон, і вона сама його виділить. Щоб перемістити виділення на сам об'єкт, натискаємо Ctrl + Shift + I, і готово.

 

Ще є інструмент «Перо», він зручний для виділення складних форм і дозволяє зробити це швидше, ніж «Ласо». Особливо «Перо» підходить для округлих об'єктів. Цим інструментом ви ставите опорні точки, між якими утворюються криві - їх можна згинати за допомогою напрямних. Коли контур замкнеться, клікніть по ньому правою кнопкою миші і виберіть пункт «Виділити область».

 

Виділений об'єкт просто беріть і тягніть на вихідне фото. При суміщенні фотографій будьте обережні: якщо у них не збігаються профілі, кольори можуть змінитися до невпізнання. Завжди звертайте увагу на спливаючі вікна і не відключайте управління кольором.

Поєднання фото за допомогою маски

Фотографію можна обрізати за формою простої фігури або по будь-якій формі, яку ви виділите пером.

 

Нижній шар - це фон. Можете взяти фірмовий патерн компанії, нейтральну текстуру з якого-небудь стоку або просто залити все одним кольором. Шар в серединці - це фігура, а верхній шар - фото, яке вписується в фігуру. Для цього треба натиснути між двома шарами з затиснутим Alt. Надалі фігуру і фото можна рухати, зменшувати або збільшувати - разом або окремо.

 

Найпростіші шаблони можна створювати за допомогою декількох інструментів, не заглиблюючись в інтерфейс.

Оформлення Instagram в «Фотошопі»

Користувач Instagram охоплює поглядом профіль цілком, тому пости повинні один з одним візуально поєднуватися. Цього найлегше добитися, якщо підібрати для картинок єдину кольорову гаму. Для пошуку гармонійних поєднань можна користуватися кругом Іттена. Також для об'єднання картинок часто роблять мозаїку, за допомогою якої всі пости в профілі складаються в візерунок або в предметне зображення.

 

Безперервні стрічки або мозаїку можна зробити в «Фотошопі» за допомогою сітки. Щоб нарізати 9 квадратних постів, нам потрібно створити великий квадратний файл. Наприклад, 3000х3000 пікселів. Далі виконуємо дві важливих дії: вибираємо в меню «Перегляд - Показати - Сітку»; переходимо в меню «Редагувати - Налаштування - Напрямні та сітки».

Тепер для створення мозаїки залишається накласти на отриману сітку фотографію.

 

Дев'ять квадратів потрібно окремо виділити, перетягнути на новий шар клавішами Ctrl + J і зберегти як окремі картинки. За такою схемою можна або розділити одну фотографію на пости, або зробити колаж з різних фото з пересічними елементами, які будуть створювати нескінченну стрічку.

 

Виникає питання: навіщо такі муки, якщо вже дали посилання для нарізки квадратів зі смартфона в один клік? Можливо, у вас вже стоїть «Фотошоп» і лінь завантажувати зайвий додаток. Або ви хочете зробити більш складний дизайн. Тоді сітка буде вашим кращим другом.

Вам не обійтися без сітки «Фотошопа», якщо ви хочете робити асиметричні рамки, пов'язані один з одним в стрічці. Вона потрібна, щоб розмістити всі елементи потрібним чином і рівно зістикувати краї.

Де скачати шаблони, шрифти і ілюстрації

Якщо ви хочете взяти готові шаблони для постів за основу, найпростіше - скористатися одним з онлайн-редакторів, які ми розглянули. Шаблонів там чимало, з ними легко працювати, в тому числі, замінювати окремі елементи і підлаштовувати дизайн під свої потреби.

 

Якщо потрібна серйозна робота з типографікою або вигадлива корекція фото, доведеться використовувати «Фотошоп». Тоді шаблони простіше скачати. Це можна зробити на Snappa.com, Dribble.com або на інших сайтах. Завантажуйте в форматі psd, а не jpeg - щоб легко пересувати об'єкти і вставляти свої фотографії.

Можна робити шаблони самостійно, але з використанням чужих ілюстрацій. Цього добра в інтернеті замало, але можна знайти в фотобанках, вибравши пошук по ілюстраціях або векторах.

Платні:

 

Dreamstime.com
Depositphotos.com


Безкоштовні:

 

Mixkit.co
Pexels.com
Vecteezy.com


Краще підбирати для аккаунта ілюстрації в одній стилістиці і уникати старих заїжджених картинок, які викликають у користувачів роздратування.

І звичайно при створенні постів важливі шрифти. Якщо ви працюєте з редактором, що підтримує завантаження шрифтів, можна знайти потрібні шрифти на Google Fonts або Fonts Online. Для роботи з російськомовною аудиторією звертайте увагу на наявність кириличної версії обраного шрифту, щоб не завантажувати файли даремно.

 

Оформлення постів - тільки вершина айсберга. Адже картинки залежать від того, який контент ви хочете показати. А контент, в свою чергу, залежить від специфіки бізнесу. Спілкування з аудиторією через соцмережі неминуче забирає багато часу і сил, якщо ви націлені на продажі.

Вам тако жможе бути цікаво