1. Створити направлення стилю.
Всі ми краще сприймаємо зміни, якщо розуміємо ціль та з чого складається процес. Для того, щоб правильно зрозуміти напрям стилю я завжди рекомендую використати два інструменти: 1) поділити життя на сфери діяльності— робота, офіційні зустрічі, виступи на форумі, вихідні, життя після роботи і тп. Це допомагає зрозуміти які стилі та потреби потрібно закрити 2) під кожен стиль зробити добірку референсів фотографій, що буде відображати до якого стилю хотілося б дійти?
2. Не нав'язувати.
Це процес тому потребує час і максимально бути психологом. Іноді потрібно йти невеликими повільними кроками, іноді дати переварити. Наприклад, почати з базових кольорів, а потім пропонувати більш яскраві, або різко не міняти моделі речей — лише колір.
3. Допомогти систематизувати процес шопінгу.
Після першого пункту скласти список речей, яких не вистачає та потрібно докупити. Чоловіки в більшості дуже не люблять шопінг, тому ви дуже допоможете, якщо в магазині зосередитесь лише на позиціях, в яких є потреба. Великий вибір та різноманітність кольорів та моделей дуже збиває та розфокусовує, якщо просто йти за планом і приміряти лише необхідне — напруга спадає і є можливість отримати задоволення від шопінгу.
4. Враховувати фігуру.
Для того, щоб кількість речей, які ви будете підбирати своєму чоловікові була менша, а кількість попадань було більше: рекомендую попередньо зрозуміти та ознайомитися з типами фігур та, що в такому випадку краще підкреслювати і якими моделями, а також враховувати особливості смаку і т.п. Наприклад, у мене є клієнт, який носить лише кашемір у трикотажних виробах через те, що все інше для нього дискомфортне так коле. Зрозум
5. Тренувати надивленість.
Для того, щоб розуміти, що актуально та розширювати своє сприйняття потрібно оточувати себе цим: підписатися на стильні інстаграми, розсилки від брендів та спеціалізованих медіа. Необов'язково зразу сісти і все вивчити, навпаки, якщо ви себе цим будете оточувати, то самі не помітите як вже в курсі всіх новин.
Автор статті: Tania Podakina, чоловічий персональний стиліст.
Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is.
В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.