Цього вересня в Києві понад 50 українських брендів представлять свої колекції у різноманітних форматах в рамках програми Ukrainian Fashion Week SS26. Цей сезон присвячено взаємодії моди та культури — силі моди як культурного коду та інструменту збереження національної ідентичності.
«Сьогодні моді, як і культурі загалом, довірено місію – захищати нашу ідентичність. Універсальною мовою моди ми розповідаємо світу про нашу креативність, свободу та гідність», — зазначає співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.
Найкращі покази по версії редакції SEPTEMBER:
Колекція — про внутрішнє цвітіння. Про дихання. Про перехід у новий стан. Природа проростає крізь тканини, а текстури нагадують ягоди, ґрунт і м’якість пелюсток. Колекція натхненна садом — місцем, де сповільнюється час, де розквітає жіночність, де можна бути ближче до землі, до себе, до тиші.
Нова колекція SS’26 бренду GURANDA народилася з глибокого зв’язку дизайнерки з її рідною землею — Херсонщиною. Головним джерелом натхнення стала ефемерна краса Лемурійського озера — відомого своїми рідкісними рожевими водами та містичною аурою.
Повітряні шифонові сукні та костюми у ніжно-коралових відтінках нагадують легке хвилювання води, тоді як строгі блакитні силуети, виконані зі щільних фактур, втілюють захищеність і силу.
Цього сезону SANTA відмовляється від зовнішнього блиску, щоб відкрити глибше джерело сяйва — сяйво самої жінки.
Колекція SS26 промовляє мовою стриманої спокуси. Сукні-жакети рожевого сатину, видовжені кейпи, об’ємні рукави й драматичні силуети повертають до золотої доби Голлівуду, коли на срібних екранах магію сцени творила гра тіні й світла.
Колекція SS’26 від J’amemme — це погляд на жінку, її силу й присутність. Отримавши назву Sa Lumière, цей реліз досліджує енергію жінки, її присутність і багатогранність у сучасному світі. Цього сезону до релізу увійшли образи, побудовані на прозорих тканинах, експериментальному драпіруванні та фірмовому плісе бренду.
Нова колекція SS’26 вибудувана навколо твіду — тканини з історією, що отримує нове прочитання завдяки грі кольору та фактури. Джерелом натхнення стала ідея ранкового осоння: світла, яке проломлюється крізь димку пейзажів, створюючи відчуття затишку та мінливості моменту.
Кольорова палітра поєднує молочний (основний у колекції) з відтінками матча та акцентами ніжного рожевого.
Бренд GAPTUVALNYA представляє нову колекцію «Русалка Дністрова», натхненну однойменним альманахом. До колекції увійшли сукні зі шовку, льону та інших природних матеріалів, прикрашені авторською вишивкою у вигляді латаття і стилізованих русалок.
Бренд занурює глядача у легку, дещо наївну й романтичну атмосферу, що нагадує про сни, які хочеться проживати наяву.
Візуальне наповнення колекції ґрунтується на багатстві форм верхнього одягу: повітряні кімоно, легкі тренчі та жилети. Їх гармонійно доповнюють ніжні сукні, полегшені сезонні костюми та комплекти з капрі.
У стінах барокового Староакадемічного корпусу Києво-Могилянської академії Лілія Пустовіт представила перформанс «Зв’язок» — інтимну медитацію на перетині моди та мистецтва, натхненну творчістю Павла Макова.
«Зв’язок» не є традиційним показом. Це радше перформативний досвід – розмова про крихкість і силу, про особисте й колективне, про відродження й надію.