Цей час настав або сезон холодів підкрався непомітно, а з ним і традиційна зимова колекція Winterized від бренду PUMA.
Головний акцент – забезпечити максимальний комфорт за будь-якої температури, залишається незмінним та транслюється у теглайні лінійки FOREVER.COMFORT.
Цю задачу у осінньо-зимовому сезоні будуть виконувати оновлені пуховики, худі, взуття та аксесуари, які для зручного шопінгу поділено на напрямок prime та core. Кожен айтем поєднується у стильний та комфортний лук, який впорається з будь-якою зимовою температурою.
Обличчями колекції Winterized стали постійні амбасадори бренду плавець Михайло Романчук та інфлюенсерка, амбасадорка соціальних проектів Даша Квіткова.
Світовий рекордсмен Михайло Романчук, який вже зібрав неодноразові нагороди на чемпіонатах Європи та світу, а у цьому році в Белграді виборов золоту медаль на дистанції 800 метрів вільним стилем, що стало його шостим "золотом" у кар'єрі.
Даша Квіткова є role model для сотень тисяч українок, яка своїм прикладом демонструє що таке woman power. Інфлюенсерка розвиває одразу декілька власних напрямків – крім блогу та спортивних програм, Даша ініціює та втілює масштабні благодійні проекти, що допомагають рятувати життя.
Обидва герої на власному досвіді знають важливість поєднання стильного дизайну та комфорту у швидкому темпі сучасного життя. Це поєднання і відчуття зручності у зимові дні стало основою Winterized.
У новому кампейні герої демонструють можливості насолоджуватися силою природи у всіх її проявах навіть за найхолодніших температур. А разом з цим ще раз доводять, що зимовий одяг може з легкістю балансувати між якістю, комфортом та яскравими відтінками.
Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: you@september.ua. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.