Дуа Ліпа стала обличчям нової колекції Puma

PUMA анонсує повернення Palermo – ікони футбольної культури, яка вперше з’явилися у каталозі бренду 1981 року, як тренувальне взуття, в рамках колекції Terrace. А зараз іконічна модель повертається на полиці магазинів з новими яскравими та грайливими кольорами, проте, зберігаючи італійське коріння.

Насичені кольори Palermo поєднуються зі справжньою ідентичністю PUMA в стилі ретро для кожного, хто відчуває бажання бути оригінальним та виділятися в умовах сучасного стандартизованого ринку.
За характер вуличного стилю відповідає класичний Т-подібний носок, а за задоволення навіть найностальгічніших футбольних фанатів – широкий вибір матеріалів: від гумової підошви до натуральних складових.

Обличчям та амбасадором нової колекції стала співачка Дуа Ліпа, яка об’єднала у своїй творчості та своєму стилі – яскравість, оригінальність та сучасну інтерпретацію минулого. У компанії з англійським футболістом клубу «Манчестер Сіті» і збірної Англії Джеком Гріліш, віддаючи данину футбольному походженню Palermo.

Колекція Palermo з’явилася у продажу у мережі магазинів PUMA: у Києві (ЦУМ, ТРЦ Ocean Plaza, ТРЦ Respublika Park), Одесі (ТЦ «СІТІ ЦЕНТР»), Дніпрі (ТРЦ «МІСТ-СІТІ ЦЕНТР») та магазинів партнерів бренду, а також на офіційному сайті PUMA Ukraine.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.