Спортивний бренд PUMA запускає кампанію з новим поглядом на класичні Palermo, які вперше з’явилися у каталозі бренду 1981 року, як тренувальне взуття, в рамках колекції Terrace.
А зараз іконічна модель вривається у тренд сезону з адаптацією спортивних ретро-кросівок у щоденні луки та повертається на полиці магазинів. Проте вже з новими яскравими кольорами та італійським корінням.
Героями відеокампейну стали фронтвумен гурту “The Hardkiss” Юлія Саніна та режисер, тревел-документаліст Антон Птушкін.
Головною ідеєю відео, яке знімалося у Києві, є пошук натхнення та інтерпретація досвіду інших під час створення власної історії. Під час зйомок частина Сицилії перенеслася на київські локації, а саме оранжерею ВДНГ та особняк Заксу, задекорований у атмосферу яскравості узбережжя Італії.
Самі Palermo поєднали насичені кольори та футбольну спадщину зі справжньою ідентичністю PUMA в стилі ретро для кожного, хто відчуває бажання бути оригінальним та виділятися в умовах сучасного стандартизованого ринку. Так народилася модель, яка вже поступово перетворюється на хедлайнера весняно-літнього сезону.