Подорожуємо очима підписниць. Аліна Френдій у Нью-Йорку

Прокинутися у Нью-Йорку, прогулятися по Таймс-Сквер та насолодитися видом із Empire State Building? Саме цими відчуттями поділилася із нами Аліна Френдій. Fashion інфлюенсерка та засновниця українського бренду COOSH.

Цим інтерв'ю ми розпочинаємо нашу рубрику "Подорожуємо очима підписниць" і саме Аліна стала нашою першою героїнею. Тому саме зараз запрошуємо до Нью-Йорку. 

ALINA_FRENDIY

- Часто у соло подорожах приходять цікаві усвідомлення. Чи були такі у тебе? 

У мене була не зовсім соло подорож через те, що летіла я до брата, який навчається у штатах. Але моментами я була сама і чесно обожнюю цей час, коли ти залишаєшся зі своїми думками. Ти по-справжньому можеш відчути місто, відчути свої емоції та відчути себе в тому чи іншому місті. Я неодноразово замислювалася, щоб поїхати кудись самій відпочивати, але чомусь думаю, що мене вистачило б на 2-3 дні. Загалом я часто буваю у подорожах сама, але завжди вони робочі: престури чи тижні моди. Але соло відпочинок, для мене це щось новеньке.

- Чи є у тебе якийсь фільм, що асоціюється з Нью-Йорком? Чи відтворилася картинка в реальності?

Так, у мене є кінострічки, які асоціюються з Нью-Йорком - це “Пліткарка” та “Сам удома”. Картинка відтворилася, адже для мене Нью-Йорк відчувається, як суцільне кіно, де ти себе відчуваєш героєм фільму. Усі 4 дні, які я провела в Нью-Йорку, мене переслідувала ця думка:

- 3\5 локацій must visit від тебе у Нью-Йорку. 

Насправді не хочеться бути надто банальною та одразу сказати Empire State Building, але насправді це так і є. Я багато чого бачила в житті, але краєвид, який відкривається зі 102 чи 132 поверху не передати словами. І це дійсно варто побачити хоча б раз. В цілому Нью-Йорк прекрасний у кожному своєму квадратному метрі і я навіть пам’ятаю один вечір, коли я взяла таксі просто з району Сохо до району Челсі, замість того щоб проїхатися на метро і я висунула голову у вікно машини та просто відчула місто. Це була моя найдешевша, але найемоційніша екскурсія, яку я собі сама влаштувала. Я їхала в машині 30 хвилин із повною насолодою та звуками міста.

- Чи звертала увагу на стиль людей у цьому штаті. Якщо так, то які були враження?

Так звісно я звертала увагу на стиль людей, роблю це постійно у будь-якій країні. І тут я була відверто вражена тим, на скільки люди прості, постійно казала, що вони дуже opened. З однієї сторони їм до тебе взагалі немає діла, кожен проживає свою історію. Але в той час вони завжди відкриті до тебе, щоб допомогти чи поцікавитися, як твої справи. В мене були винятково позитивні враження. А також я була дуже вражена кількості різних національностей на один квадратний метр. Ти також серед них і почуваєш себе абсолютно окей у цій тарілці, тому що ти розумієш, що сюди приїхали зі всього світу. Нью-Йорк - це центр світу та усіх націй.

- Яким одним словом можеш описати Нью-Йорк?

Продовжуючи попереднє запитання, я точно можу сказати, що Нью-Йорк - це центр всесвіту.

- Як це бути власницею успішного бренду, коли у Нью Йорку запитують про бренд взуття?

Коли я поїхала в Сохо, район де представлено багато світових брендів, я пройшлася по магазинах, за якими я слідкувала роками. Я оцінила якість і ще більше переконалася на скільки наші бренди круті та на скільки я класно попрацювала над якістю. Скажу чесно, зрозуміла, що абсолютно легко можу конкурувати з ними. Тому можливо одного дня COOSH буде і в Нью-Йорку.

- Чи хотіла б відкрити COOSH в Нью-Йорку?

З цього власне і випливає відповідь на ваше питання: звісно хотіла б! Зараз це скоріше не якась недосяжна мрія, а довгостроковий план. Тому що в Нью-Йорку ти усвідомлюєш, що все реально і ти сам обираєш в якому напрямку рухатись. Тому можливо одного дня COOSH буде там, хто знає).

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.