Те, що в наш час жінка хоче побудувати успішну бізнес-кар'єру, при цьому бути хорошою дружиною і матір'ю, і ще отримувати задоволення від життя - це природно.
Кар'єру і особисте життя поєднати легко, якщо дотримуватися деяких принципів:
Жити за правилом: я можу, і у мене вийде.
Любити себе. Зробити себе центром свого життя. Якщо ви вважаєте, що це неможливо, то у вас нічого не вийде.
Володіти інструментом тайм-менеджменту. Якщо ви накладаєте тайм-менеджмент на свою впевненість, що ви все можете, то у вас все вийде.
Наприклад, у вас є чоловік, дитина, бабуся або няня, ви працюєте, є хобі, ви два рази на тиждень займаєтеся спортом, обожнюєте кіно або театр, любите читати книги. А ще періодично займаєтеся собою, ходите по магазинах і зустрічаєтеся з друзями. Як це все поєднати?
Ви на тиждень складаєте графік. У цьому графіку розписуєте все по годинах, включаючи логістику ваших переміщень по часу і територіальному розташуванні. Якщо ви намітили заняття спортом, знайдіть спортзал якомога ближче до будинку або до роботи.
Прораховуйте, скільки часу йде на дорогу, і намагайтеся скоротити будь-які довгі пересування.
Саме це і називається управління часом.
Коли ви керуєте часом, ви враховуєте абсолютно все, включаючи час доби, можливі ускладнення на дорозі і в які райони вам потрібно буде поїхати.
Наприклад, якщо у вас інтерв'ю в будівлі ВВС, а після інтерв'ю у вас повинна відбутися ділова зустріч, значить, шукайте кав'ярню поряд з ВВС - дали інтерв'ю і відразу йдете на переговори.
Ніколи не можна допускати таких ситуацій, коли ви даєте інтерв'ю в одному кінці Лондона, а ділова зустріч призначена в іншому кінці міста. Ось тоді ви дійсно нічого не будете встигати.
Визначайте, який транспорт вам вигідний зараз: метро, таксі, автомобіль або автобус.
І заздалегідь плануйте, яким транспортом будете користуватися, щоб все встигнути. Нерозумно, наприклад, бовтатися по центру на машині, якщо швидше буде скористатися метро або таксі.
Навіть такі на перший погляд незначні речі треба планувати.
Вишиковуйте до дрібниць не тільки те, що ви зобов'язані зробити по роботі, але і всі ваші сімейні обов'язки і захоплення. Це найголовніший секрет поєднання кар'єри та особистого життя. Плануйте навіть поцілунок дитині.
Заплануйте, в який час ви годуєте дитину сніданком і збираєте його в дитячий сад або школу, потім самі снідаєте і приводите себе в порядок, а потім їдете на роботу. Час їзди займає умовно 1 годину, потім ви працюєте до 6 вечора, їдете в спортзал, і ви повинні потрапити додому рівно в 9, щоб встигнути розповісти дитині казку і укласти спати. А після цього ви вже можете займатися своїми справами: зустрічі з друзями, кіно або полежати на дивані і почитати книгу.
Ще раз повторю: розписуйте все щохвилини і до дрібниць, включаючи вихідні дні: походи до лікаря, бальні танці та зустрічі зі шкільним учителем.
І ніколи не кажіть: «У мене ось в цей час тусовка, на яку я мрію потрапити, і водночас - діловий захід, доведеться мені чимось пожертвувати ...».
Це секрет, який мало хто радить. А я жила так все своє життя.
Ви повинні поєднувати свої бізнес-зобов'язання і розваги. Наприклад, коли я була міністром, я собі в щоденник записала, що три рази в тиждень з чотирьох до п'яти я їду в спортивний зал. І я вирішувала робочі справи таким чином, щоб до пів на четверту я звільнилася, а в половину шостого знову поверталася на роботу, тому що у нас був ненормований робочий день. І обідати мені потрібно було раніше, щоб не наїдатися в їдальні уряду, а потім їхати на тренування з повним шлунком. Розумієте, так? Одне тягне за собою інше. Ось так ланцюжок і вибудовується.
Намагайтеся все поєднати!
На тусовку прийдіть трохи пізніше. Виступите трохи раніше. І якщо зовсім нічого не виходить, то тільки тоді ви вибираєте.
Бажання поєднати все, повинно бути пріоритетним
Саме таким чином вишиковуйте свій графік. Кожен день ви отримуєте нову інформацію: хтось скасував зустріч, спектакль виявився поганим, і вам порадили на нього не ходити, захворів тренер в клубі, вам терміново знадобилося звернутися до лікаря або раптово перенесли ділову зустріч - ви одразу ж вносите зміни у свій графік.
Головний принцип: не поступатися нічим, намагатися поєднати все, прораховувати кожну справу до хвилин. Все, що не робиться, використовуйте собі на користь.
Ви живете за графіком весь тиждень, чітко звіряючись з розкладом, коректуючи його в міру надходження нової важливої інформації.
Зірвалася важлива зустріч? Прекрасно, витрачу цей час на манікюр. Закінчилися квитки на виставку? Дуже добре, значить, домовляєтеся про зустріч з подругами.
І тоді ви будете встигати робити те, що вважали неможливим.
Якщо ви нічого не встигаєте - ви нічого не хочете.
Єднання відбувається тоді, коли ви хочете ВСЬОГО і впевнені, що ви це можете.
Ніякий коуч не допоможе вам поєднати кар'єру і особисте життя. Він може разом з вами пройти цей шлях, хочете витрачати на це гроші - витрачайте.
Не копіюйте модель поведінки успішних людей, тому що всі люди різні. Я, наприклад, ніколи не даю моделі поведінки. Я розповідаю і даю інструменти. А що з цього ви будете включати у свій графік, що для вас пріоритетно і важливо - це буде вже ваша модель. Дається інструмент - молоток, вудка, що завгодно.
Не копіюйте чужі моделі, беріть інструменти!
Ейнштейн і Менделєєв були геніями, але жили по-різному. Відкривали різне і ставилися до всього по-різному.
Я з іншого покоління, я не ходила на конференції і лекції, і вважаю, що це нове віяння іншого покоління, такий інфантилізм - я не шукаю в собі нічого, я шукаю весь час підпірки, лекції і так далі. Але толку від цього ніякого. Вчаться все життя, але при цьому нічого ніяк не можуть навчитися.
Я розумію, якщо ви йдете на конференцію, присвячену інвестиціям. Тому що це тонкий момент, весь час змінюється, потрібно вивчати кон'юнктуру ринку, постійно бути «в темі». Розумію, якщо ви йдете на лекцію розібратися в емоційному інтелекті, тому що інструментів багато, психологи говорять одне, йоги - інше, а релігійні філософи - третє.
Візьміть блокнот і розпишіть свій час. Щохвилини. Недаремно ж в будь-якому магазині в Лондоні продаються щоденники: тільки вписуй свої справи і стеж за виконанням. Головний секрет: робота, розваги та сім'я плануються щодня, але тільки на тиждень.
Сприймайте життя, як пригоду. Ловіть кайф від кожної миті!
Наповнюйте кожну хвилину свого життя корисними і позитивними подіями. Використовуйте будь-яку незаплановану подію або навіть неприємну пригоду собі на користь.
І тоді виникне магія. І буде кайф, драйв і кар'єра.
Автор: Хакамада Ірина