Який популярний контент у digital-маркетингу?

Усі хочуть бути на хвилі. У час технологій все швидко змінюється, а людство біжить саме за трансформаціями. Вже не дивно, що digital диктує тренди. Але як саме виділятися і створювати популярний контент – поговоримо далі.

 

  • Якою б дитячою не називали соціальну мережу Тік-Ток, там є досить різна аудиторія. Тому перша порада від мене: заведіть Тік-Ток для бізнесу. У соціальній мережі не треба придумувати лонгріди чи тексти, там територія для відео. Але робіть їх ситуативними і цікавити. Наприклад, ресторан Мафія створювали ролики із презентацій страв або смішні ситуації з клієнтами. Формула проста: ідея + зйомка + креативний монтаж.

 

Саме через шалений світовий успіх Тік-Току Інстаграм почав його боятися. Соціальні мережі також орієнтуються на конкуренцію, тому Інстаграм постійно оновлюється. Із метою збереження користувачів запровадили функцію Reels. Хороша ідея, хоча і списана у Тік-Ток, заповнила точно вашу стрічку. Моя друга порада: одразу впроваджуйте та пробуйте на собі нововведення. Не втрачайте можливості залетіти у топ-рекомендацій.

 

  • Соціальні ініціативи та теми збирають увагу аудиторії. Через карантинні обмеження людство змінило стиль спілкування, але відчуття соціальності залишилося. Ми хочемо бути у колективі, дивитися і обговорювати сенсації разом. Якщо Ви будете присвячувати контент або рекламні ролики певним вагомим подіям – це знайде відклик у оточенні. Наприклад, в Україні популярність збирає шоу “Холостяк” і це важко не помітити.

 

Гуманістичний рух UAnimals запустив соціальний проект “Зупини холостяка”, використавши ідею телевізійного формату, що має на меті підвищити культуру стерилізації домашніх і безпритульних тварин, а також розвіяти міфи, що існують навколо цієї теми. Порада номер три – подавайте важливі соціальні теми у Ваш напрям та спрямування через контент. 

 

Головна ціль – довготривала комунікація із аудиторією. Серіали можуть складатися із 15-секундних відео, 1-хвилинних і більше. Все і як ви забажаєте, тільки розповідайте історію для кожної серії (відео). Ловіть пораду чотири: серіали не можуть бути позитивні або негативні, вони мають викликати спектр емоцій. Основне – знімайте реальність і транслюйте правду.

 

  • П’ята порада буде музичною. Процитую тут свого дідуся: “Все проходить, а музика вічна.” Це ще один спосіб комунікувати із аудиторією.

 

Свої брендові плейлисти створюють Chanel, Prada, Adidas, MAC, Victoria’s Secret і тд. Бренди збирають підбірки музики із показів або створюють іменні для постійних клієнтів на Apple Music та Spotify. Українські радіостанції та медіа-платформи також використовують такий контент. Наприклад, бренд Barilla створила плейлисти із тривалістю приготування пасти – тематично і дуже зручно для клієнтів. 

 

Популярність Clubhouse швидко з’явилася, тому що була вільна ніша у аудіо-контенті. Хоча соціальна мережа віджила свій пік, голосові чати залишилися. Вони просто переїхали у Telegram. Моя шоста порада – створюйте голосові повідомлення. Вузькоспеціалізовані канали набувають популярності саме через те, що підписники чують хто і що їм говорить. Подкасти тепер отримали друге дихання і вирощують нових інфлюенсерів.

Автор статті: Інна Сергієнко

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте,

щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. 

 

В e-mail вказуйте інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам може бути цікаво: