— Розпитали в SISTERS та Skin Advocates
"Будь у себе в пріоритеті!", адже догляд за собою суттєво покращує ментальне здоров'я жінки.
Це слоган бренду з продажу професійної доглядової косметики SISTERS.
Сьогодні September виступає медіапартнером у колаборації брендів SISTERS та Skin Advocates (які є командою лікарів-дерматологів).
SISTERS - місце вашої б‘юті-опори, що поєднує в собі рітейл та дистрибуцію. SISTERS Distribution - ексклюзивний дистрибютор брендів зі світовим ім'ям! Компанія з цінностями та позицією, яка входить в ТОП-5 дистрибʼюторів косметики в Україні.
Відтепер Doctor Melnyk та Skin Advocates ексклюзивно стали партнером SISTERS. Прямі ефіри, експертний контент та поради від команди лікарів вже можна побачити на сторінках брендів.
Перейти на допис можна натиснувши на фото
Сьогодні доглядова косметика на піку своєї популярності в Україні. Гордо визнаємо, що українки не мають обмежень у виборі косметичних засобів, не мають потреби використовувати бабусині рецепти краси, тому що давно зрозуміли їх неефективність та знайшли дієві баночки на полицях улюблених бʼюті-магазинів.
Які ж косметичні тренди українського ринку є зараз:
ТРЕНД 1: рутина — це святе
Ранкова та вечірня рутина — це для українців зараз святе. Правильно змити косметику, нанести всі етапи догляду, нанести захист від сонця, зволожити губи. Ці всі ритуали стали звичними та обов’язковими на рівні догляду за ротовою порожниною.
ТРЕНД 2: догляд та косметика не має гендеру
Сьогодні косметикою користуються всі. І жінки, і чоловіки в будь-якому віці. Без сорому, а з величезним задоволенням. Стереотип, що чоловіку не гоже мазатись кремом, а для всіх частин тіла використовувати гель 3 в 1 - руйнується.
ТРЕНД 3: бути бʼюті хакером
Спостерігати за потребами шкіри та вдовільняти їх — це портрет б'юті хакера в Україні. А саме: знати назви всіх активів, розбиратись в кислотах, дотримуватися балансу між зволоженням та ексфоліацією. Бʼюті хакер сам знає, що йому потрібно в магазині догляду та косметики, краще за будь-якого консультанта.
ТРЕНД 4: захист від сонця — це надважливо
Зараз люди рідко нехтують SPF і це не може не тішити. Захист від сонця — це не лише про красу, а і про здоров’я. Скільки наносити, як часто поновлювати, як розбиратись, що підходить саме твоїй шкірі — це вже не маловідома інформація, а це загальновідомий must have!
ТРЕНД 5: двоетапне очищення
На полицях ванної кімнати українок закріпились гідрофільні олії, щербети, які ефективно розчиняють бруд, косметику, глибоко очищають пори та вимивають шкіру до скрипу.
ТРЕНД 6: догляд за скальпом
Якщо раніше про догляд за шкірою голови ніхто і не думав, то зараз попитом користуються не лише шампуні і кондиціонери, але і маски та щітки для скальпу.
ТРЕНД 7: мінімалізм в догляді
Також в топі популярності засоби, які закривають відразу декілька потреб та мають в складі поєднання активних компонентів і складників, які будуть компенсувати їхню дію.
ТРЕНД 8: преференції в свіжому та молодому вигляді
Діяти на попередження вікових змін, а не заколювати міміку ботоксом, тримати в ремісії акне і розацеа, а не запускати свою хронічну хворобу — сьогодні українки це не вічні пацієнти косметологів, а в першу чергу самі собі лікарі та експерти, які можуть завдяки свої рутині вирішувати косметичні проблеми.
ТРЕНД 9: обирати концептуальні бренди з гарною репутацією!
Українки дуже допитливі: хто засновник бренду, яка його історія? Чи дотримується він сталого розвитку? Чи тестуються на тваринах? Вони свідомі та з позицією!
Чим саме люблять користуватись українки:
1. Корейська косметика подобається українкам за базовість, доступність в ціні і за прогресивний склад.
Улюблені бренди: By wishtrend, Manyo, Cu skin, Dr. ceuracle, I’m from, Needly, Dear, Klairs.
2. Засоби, які дають тривалу свіжість волоссю та гарний обʼєм: лінійка скальп та сухий шампунь від BJÖRN AXÉN
3. Засоби карбоксі, ексфоліація у форматі пілінгів, масок, сироваток, пудр та скаток: пілінги BRAVURA, пілінг-скатка cu skinв, ензимні пудри Dermalogica.
Карбоксітерапія для домашнього догляду, яка збільшить оксигенацію клітин, очистить пори, зменшить видимість постакне Carboxy Therapy Anti-Acne.
4. Легкі тональні засоби без ефекту маски для glow skin: BB крем Dear, Klairs, BB крем Purito, CC крем Erborian.
5. Тканеві маски як мінімум раз в тиждень: RARE Paris та Dear, Klairs
6. Косметика із ефектом реконструкції в домашніх умовах: таким є професійний бренд Curly Shyll. Містить запатентовану суміш керамідів, колагену, кератину та шовку, які наповнюють пористе волосся, яке властиве українкам.
Сьогодні догляд українок високорозвинутий та дуже різноманітний.
Косметика для українок — це не 1000 і 1 баночку без сенсу. Це вияв турботи про себе та нагадування, що необхідно бути у себе в пріоритеті.
Українки стильні, сучасні, думаючі. Вони вміють доглянуто виглядати та красиво і непомітно старіти. Вони знають, що обличчя потрібно захищати, а за волоссям — потрібно бережно доглядати. Вони завжди знаходять час на свою бʼюті-рутину і не нехтують нею.
Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: you@september.ua. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.