7 помилок в рекламі особистого блогу

Якщо ви розвиваєте свій особистий бренд, то рано чи пізно стає питання про його просування. Для цього існує багато різних способів, один із них — таргетована реклама. Це інструмент, який дозволяє вам повністю контролювати процес: налаштовувати потрібну аудиторію, рекламуватись з комфортним для вас бюджетом і вимикати рекламу в будь-який момент.

Сьогодні ми розглянемо найрозповсюдженіші помилки в таргеті разом з спеціалісткою Олександрою Черняк.  

Instagram: Oleksandra Cherniak

Мене звати Олександра Черняк, я PPC-спеціалістка. Налаштовую таргетовану рекламу для брендів та експертів в Instagram та Facebook. Працюю з G.Bar, Mila's Beauty, Crumb, The Instapreneurs, GoodJob.

Я допомагаю збільшити аудиторію бренду/блогу в соцмережах та приводжу потенційних клієнтів в інстаграм, фейсбук та на сайт. Коли ви тільки подумали про щось зранку, а вже ввечері побачили цей продукт в рекламі — це моїх рук справа:))

 

Дані по одному з проєктів за травень:

Витратили на рекламу: 711,84 $
Заробили: 7933 $
ROAS (окупність витрат на рекламу): 1114.44% (тобто це заробіток в 11 разів більше, ніж рекламний бюджет)

7 помилок в рекламі особистого блогу

1. Вінегрет з інтересів

Рекламний кабінет дає нам масу можливостей щодо налаштування портрету нашої аудиторії. Але тут головне — не переборщити. Достатньо 3-5 інтересів (також слідкуйте за тим, щоб інтереси були одного асоціативного ряду).

2. 1 долар на все про все

В рекламі є процес, який називається етапом навчання. Це потрібно для того, аби штучний інтелект міг сформувати для себе портрет вашої ЦА і в подальшому надавав вам дешеві та стабільні результати. Якщо говорити в контексті просування блогу — то для того, аби пройти цей етап навчання, ви маєте отримати 50 кліків на свою рекламу протягом тижня. Якщо ж ви не встигаєте — рекламна кампанія не завершує навчання і ваші результати далі можуть бути дуже не стабільними. Тому так важливо перший час не занижати бюджет. Оптимально для тестів: 4-5 доларів на одну аудиторію.

3. Виходячи з минулого пункту: не проводити тести

Тестування — ключ до успіху. Ніякі тренди та результати інших не допоможуть вам так, як практика і тестування. Тільки так ви зможете зрозуміти, що саме працює конкретно для вас і вашого блогу.

Що можна тестувати: тексти (наповнення, шрифти), візуал (фото, відео, загалом дизайн), музику (вона дуже класно може передати настрій та атмосферу), плейсменти (стрічка, сторіс, рілс).

4. Запустити рекламу і забути

В рекламі дуже важливий аналіз та будування гіпотез. Дорогий клік по рекламі? Проаналізуйте чому, що тут могло піти не так? Щоб в наступному запуску не повторювати цих помилок.
Що можна аналізувати: ціну за клік (CPC), клікабельність - має бути більше 1%, далі чим більше — тим краще (CTR), ціну за 1000 показів (CPM), ну і звичайно — ціна за підписку (в кабінеті її немає, потрібно вираховувати вручну).

5. Рекламний макет не відповідає блогу

В цій ситуації може статись, що сам макет буде мати успіх в рекламі, але підписників багато ви не отримаєте через те, що у людей виникатиме дисонанс між тим, що вони бачать в рекламі і тим, що є в блозі.

6. Забагато тексту та/або затягнута анімація

У нас є 1-1.3 секунди для того, щоб зацікавити людину. Тому чим складніший наш макет — тим менша ймовірність того, що людина зможе хоч якусь інформацію зчитати. Тому макет робимо зрозумілим, читабельним та без візуального захламлення.

7. По 150 разів заходити в кабінет, панікувати від кожної дрібниці та постійно щось міняти

Памʼятаємо: у реклами є період навчання. Тому ми запускаємо рекламу і забуваємо про неї на першу добу. Їй потрібен час. А якщо ж ви постійно будете щось міняти та переналаштовувати — нічим хорошим це не закінчиться, бо кожна суттєва зміна в налаштуваннях починає процес навчання заново.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.