Авторка статті Ірина Лібенштейн – SMM-менеджер та власниця агенції з просування брендів
Сьогодні «безіменні» вивіски нікому не цікаві. Споживачам потрібні реальні люди зі своїми історіями. Особистий бренд - це логічний висновок, до якого зараз приходить більшість. Час "100500" незрозумілих підписників майже пройшов, кожен намагається отримати лише лояльну цільову аудиторію.
Важливо розуміти, що соціальні мережі зараз перестають бути орієнтованими лише на ваших друзів та рідних. Абсолютно нормально, якщо на співбесіді вас попросять лінк на ваші Instagram чи Facebook. Це не означає, що кожен має вести свій блог. Ні, але ви маєте розуміти, який образ ваша сторінка створює у потенційного роботодавця. Відсутність сторінок може сприйнятися негативно, а наявність профілю з вашими думками, – навпаки, - стане перевагою.
У маркетингу існує таке поняття як УТП - унікальна торгова пропозиція. Це те унікальне, що ви можете запропонувати вашій аудиторії, те, чим ваш бренд вирізняється на фоні інших конкурентів. Особистість неможливо скопіювати чи вкрасти.
Чому компанії все більше впроваджують «обличчя бренду», «голос бренду» і навіть всю стратегію просування у соціальних мережах створюють на основі «особистості»?
Людині завжди легше довіритися ніж безликій сторінці (наприклад, салону краси, котрих в Інтернеті тисячі).
Нам подобається життя інших людей. Ми охоче починаємо слідкувати за такими сторінками.
Ми шукаємо однодумців і готові відстоювати свою погляди, хочемо бути причетними до чогось.
Кожен бренд намагається донести своє позиціювання, свої погляди та цінності. Найбільше уваги звертають на споживачів, тому всі ресурси йдуть на побудову тісного зв'язку між покупцем та брендом. Соціальні мережі стали парадоксальним інструментом, який допомагає стерти кордони й стати справді близьким зі своєю аудиторією. Саме в 2020 можна з легкістю поспілкуватися із засновниками компаній у прямому ефірі в Instagram, побачити лаштунки виготовлення продукції, вплинути на створення нової одиниці і т.п.
«Marble Lab» - гарний приклад бренду, побудованого на основі однієї особистості - Анастасії Міронової. І гарний приклад того, як втративши своє обличчя, бренд може переживати важкі часи. Малоймовірно, що «Marble Lab» зникне, але частина аудиторії перестане купувати лише тому, що вони розділяють погляди Анастасії і готові йти за нею.
Допис Ілона Маска у Twitter про Комісію з цінних паперів і бірж США обвалив акції Tesla на 7%.
В день, коли Стів Джобс оголосив, що покидає посаду генерального директора Apple, ціна акцій знизилась майже на 3%, а це приблизно $10 млрд від вартості компанії!
Розумієте масштаб впливу однієї людини відносно цілого бренду?
Прикладів успішних особистих брендів, котрі заробляють завдяки своєму імені велика кількість. Такі, як Джек Ма (Alibaba Group), Ілон Маск (Tesla, SpaceX), Біл Гейтс (Microsoft), Марк Цукерберг (Facebook), Стів Джобс (Apple) і багато інших.
Якщо раніше в Instagram спочатку створювали сторінки магазинів, а потім з часом засновник теж вирішував зайнятися своїм просуванням, то зараз все навпаки. З кожним разом з’являється все більше історій створення особистих брендів, а потім презентації бізнесу.
Відома блогерка @sashaabo анонсувала відкриття власного салону краси.
Lifestyle- та fashion-блогерка @natalilytvyn розповіла підписникам про новий еко бренд одягу, над яким вона зараз працює.
А travel-блогерка @ilievalisa створює купальники, про які вона сама мріяла.
собистий бренд дає велику кількість можливостей для реалізації себе. Але щоб до цього дійти, потрібно докласти немало зусиль. Недостатньо просто сьворити сторінку й почати писати. Ви повинні чітко розуміти:
- хто ви?
- для кого ви?
- чому саме ви?
- що ви хочете донести?
Це історія не одного місяця, а часто й року. Необхідно постійно стежити, щоб ваші погляди збігалися з аудиторією, котру ви обрали для себе. Навіть один необачний вислів може стати фатальним. Яскравий приклад – гучний скандал з Регіною Тодоренко, котра висловивши свою точку зору щодо проблеми тисяч жінок, отримала ціле море хейту, розторгнення декількох цінних контрактів і позбавлення премії "Жінка року".
Як сказав відомий фінансист і мільярдер Ворен Бафіт: "Потрібно 20 років, щоб створити репутацію, і 5 хвилин, щоб її зруйнувати".
Особистий бренд - це неймовірні можливості та велика відповідальність.
Люди вірять людям.
Людина закохується в людину.
Якщо ви давно думали над створенням свого блогу - оберіть "зараз".
Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is . В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.
Вам також може бути цікаво