Епоха візуалу. Більше ніж «просто фото»

Сучасний світ стає все більше про красиву картинку. Але красивої картинки не завжди достатньо — за нею має стояти щось глибше. Яскравим прикладом є платформа Instagram.

 

Ця платформа довела, що фотографія — це набагато більше, ніж просто красива «картинка». Фотографія — це необхідний інструмент у просуванні, у продажі своїх товарів, послуг і «себе» через самовираження, творчість і унікальне бачення світу кожного користувача. 

 

Адже ми «продаємо» себе кожен день у реальному світі як цікаву людину для оточення, як спеціаліста потенційним роботодавцям та клієнтам. 

Людський мозок сприймає візуальну інформацію на 40% швидше, ніж текст. Маркетологи знають, що візуальний контент має найвищий коефіцієнт залученості, і активно використовують його у своїх рекламних кампаніях. 

 

Саме тому знати, як подати, представити себе (в першу чергу) — це необхідність. 

Фото у профілі — це перше враження. У сьогоднішньому «інформаційному шумі», щоб зацікавити  покупця/підписника/потенційного роботодавця і виділитися на фоні величезної конкуренції, потрібно зачепити його.

 

Коли потенційний клієнт/підписник/рекламодавець потрапляє на сторінку в Instagram він скоріше за все не піде читати тексти, пропозиції, дізнаватися про продукт/людину більше, дивитися історії, якщо за перших декілька секунд його не зацікавила картинка. 

Більшість  людей давно розуміють важливість візуалу. Хтось приходить до цього інтуїтивно — знаходить свій стиль, розуміє що і як краще подати, хтось через проби і помилки в результаті великого досвіду, для когось візуал — це його професія і він навчає/допомагає іншим людям швидше розбиратися в цій темі.

 

Гарних профілів, картинок стає все більше!


Це правило диктує сучасність і кожному, хто хоче активно розвиватися, потрібно адаптуватися. 

Але тут є один невеличкий нюанс, про який хочеться поговорити детальніше. 

 

Все частіше помічаю, що в погоні за красивою картинкою багато людей стали «губити» себе. Тренди на певний вид обробки, розкладки, фото без голови, в русі, фото предметів і елементів одягу і т.д. — виглядають круто! 

Чи варто слідувати за трендами?

Але трендами також потрібно вміти правильно користуватися — слідувати їм, але у своєму стилі, залишаючись собою, міксуючи деталі, розкладки і фото власників/натхненників.

Інакше всі красиві фотографії та профілі зливаються в одну масу, де глядач не може розпізнати «хто є хто». Виграє той акаунт, за яким стоїть особистість. 

Я все частіше помічаю, що з профілів почали зникати люди.


При чому не важливо чи комерційний профіль, чи особистий.

Будь-яке фото — це ціла наука і мистецтво. Правильно сфотографувати предмет/деталь/розкладку і т.д. — важко, але найважче сфотографувати людину.

 

Тут треба враховувати не тільки бачення, концепцію, композицію, світло, ракурс, а набагато більше і глибше: емоції, мову тіла, розкрити особистість через кадр. 

З якими проблемами стикається більшість?

«Не знаю як повернутися, куди стати», «я не фотогенічна», «мені незручно перед іншими», «я соромлюся», «немає кому сфотографувати» і т.д. У порівнянні з фото предмету або деталі задача стає складнішою, правда? Як в психологічному, так і в технічному плані.

 

Але людям потрібні люди. Люди хочуть бачити і надихатися іншими людьми їх баченням, емоціями і ними в цілому!

 

Перший в Instagram «Марафон Позування» для тих, хто хотів би прокачати цей skill, освоїти фотографію, візуал в ширшому плані, пізнати своє тіло і емоції, щоб використовувати цей інструмент для активного розвитку у сфері. 

 

Автор: @mariakhlyvniuk

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is . В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво