А це вже щось цікавеньке! Зміни в роботі алгоритмів Instagram.

У 2024 році Instagram робить ставку на SEO-пошук. І кожен текст, який ви напишите у своєму профілі, збільшить ваші шанси на отримання вищих охоплень та нових підписників.

Де писати?

  • Шапка профілю як ніколи має значення.
    Замість загадкових загальних фраз у неї варто додати фрази та слова, за якими ваша цільова аудиторія може шукати корисний контент. Наприклад, якщо у вас декілька бізнесів або направлень роботи, то замість “серійний підприємець” варто зазначити, що саме ви робите. 
  • Підпис під постом та REELS + альтернативний текст. 
    Розкрийте суть фото та відео, доповніть посил, додайте альтернативний текст… І більша кількість людей зможе вас знайти завдяки оновленій SEO-оптимізації.

Як писати?

Так, навичка писати стала ще важливішою. Хоча куди ще важливіше? Адже ми і без цих оновлень більшість своїх сенсів передаємо саме текстами… Смс, пости, сториз, сценарії, бізнес-плани etc. Тому писати цікаво та ефективно важливо і без оновлень алгоритмів, а з ними і поготів ;)

1. Якби вам треба було знайти вашу сторінку у пошуку Instagram, то які слова та фрази ви б вбивали? Пропишіть цей список та збережіть. І по можливості додавайте у ваші тексти для роботи оптимізації.

2. Уникайте фраз, які не несуть жодного сенсу, канцеляризмів та мовних штампів, заскладних слів та словосполучень. Вони роблять текст старомодним та нудним. Приклади:

  • ні для кого не секрет;
  • чесно кажучи;
  • всі ми чудово розуміємо;
  • у сучасному світі;
  • у даний час;
  • мати справу з;
  • за рахунок;
  • слід зазначити;
  • доводити до відома;
  • має велике значення;
  • у стані алкогольного сп'яніння; 
  • представлені дані;
  • згідно з інформацією.

    Тут підказка: якщо фразу можна видалити і це ніяк не вплине на текст, то її краще видалити.

3. Уникайте тавтології, якщо це не літературний прийом. Вільна вакансія, памʼятний сувенір, широкий асортимент… Чому? Бо кожне зайве слово в Instagram зменшує вірогідність, що текст продовжать читати. Має бути цікаво та зрозуміло, а не довго і нудно.

4. Коли сідаєте писати текст, то маєте чітко розуміти: що я хочу донести? Яка ціль цього тексту? Публічна рефлексія – теж жанр, проте нову аудиторію важко зачепити на безформі потоки свідомості. Буде ефективніше, якщо у тексту буде мета та структура.

5. Проаналізуйте, які тексти любите читати ви. Певно, ті, що починаються з ємної фрази, яка буквально змушує читати далі? Тексти, у яких все зрозуміло і ти не відчуваєш себе безглуздо. Тексти, які послідновно висловлють певний сенс, що легко розпізнати. Саме так і варто писати свої тексти. І чим більше ви писатимите та читатимете уважно чужі тексти, тим простіше для вас це буде.

6. Пам'ятайте, що кожна людина може навчитись писати цікаво та ефективно! Для цієї навички важливі практика та начитаність. До речі, про останню – рекомендуємо читати саме художню літературу. Вона насичуватиме ваш мозок новим досвідом, а тексти – новою цікавою лексикою та нативним літературним обрамленням. Інші жанри не здатні на таку магію :)

7. Знайшли для вас цікавий онлайн-курс з класними відгуками та ціною. Лише 390 грн за чотири корисних модулі. Програма та можливість придбати тут.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: you@september.ua. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: