Натхненні ідеї для контенту від брендів

Новий сезон, нові колекції одягу, нові позиції у меню закладів — нові, натхненні весною зйомки.

Редакція September зібрала ідеї для контенту від українських та закордонних брендів. Саме час проявлятися, а що, як не візуальний контент допоможе у втіленні усіх ідей. Створювати контент, що продає, надихає та відображає вас. Подивимося, як бачать інші?

1.

Замальовки від українського та французького брендів. Хочеться обрати цю білизну, щоб перенестися у цю атмосферу. "Якщо ви шукаєте щось інтимне, ми щасливі стати частинкою вашого життя" - Vidchutia

На фото: Vidchutia, Le Petit Trou

2.

Весна — це коли хочеться додати ще більше кольору у буденності. Нарешті прокинутися та змінювати свою рутину після затяжної зими. Тепло у фото, у миті та у житті.

На фото: Lavla, Puff me, G.Bar.Kiev, Vish.knitwear, Jacquemus

3.

Ще більше квітів! Коли, як не зараз!
Разом з їжею, прикрасами, одягом, квіти повсюди і у це дуже надихає, особливо коли за вікном не зовсім весняна погода
 

На фото: Gutsulkaksenya, Kappie.accessories, So.jewelry

4.

Більше кольору не тільки у одязі, а й у їжі. Натхнення в контенті від українських закладів.  
На фото: Goodgirlkyiv, Honey cafe, Cafemarko.kyiv, Ester.odesa

5.

Відчуття моменту через кадр, що захоплює. Такі живі, водночас атмосферні фото від Lolita.bylolita, Vish.knitwear, Vivi_clothes_brand

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: