Ні для кого не секрет, що у сучасному світі соціальні мережі несуть величезну цінність для бізнесу, а їхній розвиток точно не заважатиме вашому просуванню. Редакція September підготувала рекомендації для брендів щодо просування через лайфстайл. Усе на прикладі українських закладів та магазинів.
Життя команди
Люди купують у людей.
Погодьтесь, приходити у заклад по улюблений напій і знати барист набагато приємніше, ніж у незнайому кав'ярню. А писати в дірект магазинчику і розуміти, хто вам відписує - це ніби напряму спілкуватися з подругою чи другом. Тому знайомити аудиторію з онлайн та офлайн командою - це просто must have!
Matcher.store поділився підбіркою подарунків, про які мріє команда.
Must.have з прямим включенням розповідає про подорож співзасновниць та показує, що вони обрали з одягу для мандрівки.
So.jewelry_ познайомили з кожною учасницею команди та розповіли, які прикраси люблять дівчата.
Honey_cafe разом з командою запрошують до закладу, бо дуже скучили!
Hochu.brand вирішив поділитися планами на день, які пов'язані з брендом.
Атмостера моменту
Один із способів зближення зі своєю аудиторією - це занурення людей у атмосферу, яка вас оточує. Щоб їм також захотілось відчути її, прийшовши у заклад або придбавши новенький комплектик домашнього одягу.
У добірці зібрали заклади, які надихають передачею своєї атмосфери!
Honey_cafe, Goodgirlkyiv, Cafemarko.kyiv, Cheesebakery.kivsh
Робочі процеси
Бекстейджі, моменти створення контенту, пошив одягу, приготування страви чи неймовірних прикрас. Долучайте своїх клієнтів до робочих процесів, але звісно ж без розкриття усіх секретів) При створенні нової колекції чи меню - порадьтесь з аудиторією, показуйте факапи та досягнення, увесь правдивий шлях до мети.
На прикладах: Honey_cafe, Tsvite.teren, Hochu.brand, Kredenscafe, Usual.clth, Cher.17.ua
Jokes
Дружнє спілкування з аудиторією однозначно зближує! Саме тому жарти та меми користуються попитом при створенні контенту для соціальних мереж.
Для прикладу ми обрали контент: Hochu.brand, Matcher.store, Heymimisisters, Vdokh_concept
Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.