Дуже цікава історія Дарії @dari.tel, яка працює з Івлєєвою, Дудьом і топовими інфлюенсарами в @yoola та створює контент для брендів зі всього світу.
Привіт! Меня звати Даша і я працюю з найпопулярнішими блогерами мільйонниками.
Саме так я починаю розповідь про себе останні роки, тому що працюю керівником проєктного відділу в одній з найбільших медіамереж Yoola.
Працюючи проектним менеджером в сфері маркетингу малих підприємств мені хотілось реалізовувати себе більш глобально і я активувала своє резюме на сайтах з пошуку роботи та LinkedIn. Через декілька днів зі мною звязалась HRD компанії Yoola.
Тому перше правило — будьте відкриті до нових вакансій! Це не зобов’язує вас ні до чого, але ви відкриваєте для себе більше можливостей.
Далі — тестові завдання та три кола співбесід, остання — з СОО компанії на якому мені задали питання «Якщо в тебе буде можливість виконати роботу за 2 дні на 75% чи за 5 днів на 100%, який варіант ти обереш?»
Я обрала перший, бо він максимально ризонує моїм життєвим цінностям і поняттям. Напевно, він став моїм щасливим квитком у світ блогінгу та знайомства з такими блогерами, як Єгор Крід, Настя Івлєєва, Юрій Дудь та інші.
Тому друге правило — у сферах, що динамічно змінюються, таких як робота з блогерами, потрібно діяти швидко.
Мій основний вектор діяльності — запуск і впровадження сервісів для роботи з блогерами. Починаючи з технічних, закінчуючи підбором монтажерів та бухгалтерів для мільйонників.
Найцікавішим челенджем у роботі була співпраця з головним офісом TikTok СНД. Нашою задачею було залучення авторів великих YouTube каналів на платформу TikTok. Для цього ми розробляли системи заохочення та запустили сервіс по аутсорсингу роботи з профілями наших партнерів.
За 2 місяці ми змогли підключити більше двохсот креаторів!
А отже третє правило — мисліть широко, та з точки зору того, що потрібно саме вашим клієнтам, для того, щоб працювати з вами їм було просто і з задоволенням.
Моя робота — нестандартна та дуже цікава. Я кайфую від того, що сьогодні можу досліджувати потреби ринку блогерів, а завтра — обговорювати їх з Maria KakDela або мамою найбільш популярного дитячого блогера зі списку Forbes LikeNastya.
Було б класно приділяти більше часу своєму блогу, але це вже — зовсім інша історія.
Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте,
щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is.
В e-mail вказуйте інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.