Ольга Петруніна, СЕО Pure: "Жінка" біля керма "дейтинг-сервісу робить його ближче жіночої аудиторії"

Ви часто замислювалися про те, хто стоїть на чолі сервісів для знайомств?

Напевно, ви можете відповісти, що це просто якісь айтішники, але це не так. Ми поговорили з СЕО дейтинг-додатки Pure Ольгою Петрунін про те, що з себе представляють онлайн-знайомства зараз, чому Pure - це не стандартний дейтинг і як жінка може змінити цю індустрію.

- Ви, напевно, одна з небагатьох жінок, яка керує сервісом для знайомств, особливо таким незвичайним як П'юр. Як так вийшло, що ви поміняли сферу інтересів і стали СЕО П'юр?


Насправді, я не перша жінка-СЕО в дейтингу, відносно недавно засновниця Bumble Уїтні Вульф Херд стала наймолодшою ​​self-made жінкою-мільярдером завдяки IPO, її компанію оцінили в $8,3 млрд.

Мені подобається П'юр за свою відвертість і свободу, в сучасному світі люди так часто приховують свої почуття, що навколо все стає пластмасовим, П'юр не такий, і люди там не такі. Я люблю революційні проекти.

Але також для мене будь-який IT-бізнес це просто бізнес, будуючи четверту технологічну компанію, ти багато в чому просто користуєшся своїм досвідом.

У П'юр я прийшла з крипти, чому дуже рада, бо втомилася від американських гірок! І, напевно головна відмінність, це дуже емоційна індустрія, продукт, який ти будуєш, безпосередньо впливає на людей. Я дуже ціную те, що ми робимо людей щасливими.

 

- Наскільки добре ви були знайомі з ринком дейтинг-сервісів?


Була знайома на рівні ринкових тенденцій, але не як користувач. Чесно кажучи, один раз мої друзі зареєстрували мене в Тіндер і зв'язали мій профіль у Facebook, це був провал! Всі хлопці мені писали про роботу і якісь бізнес ідеї, і я відразу все видалила. Так що П'юр став другим мої практичним досвідом в онлайн-дейтинг, і тут я відчула зовсім інші враження, ми з Ромою Сидоренко, founder П'юр, називаємо це "Задзеркалля" - всі відверті, фліртують витончено, платний вхід для хлопців сильно змінює аудиторію! Я багато знайомлюся і спілкуюся в П'юр, дізнаюся думки користувачів з першої особи.

 

- Ринок досить щільний - багато різних додатків з різними ідеями / алгоритмами і тд. Чому вам видався цікавим П'юр?

 

Будь-який сегмент на IT-ринку дуже щільний, всюди мільйон компаній і є величезні лідери, але це не заважає невеликим компаніям приходить і кардинально змінювати правила гри, коли Google став конкурувати з Yahoo, над ним теж всі сміялися. Мені подобається філософія П'юр, і те ком'юніті, яке склалося у бренду. Я бачу величезний потенціал у тому, як невеликий і мобільний гравець, може зробити переворот на ринку дейтингу.

- Чи є якісь особливості сприйняття та використання користувачами вашого сервісу в Україні?

 

Історія П'юр - це така собі історія "блудного сина". Проект був придуманий Романом Сидоренко, який українець, але додаток спочатку підірвав американський ринок і Європу. Тільки через 8 років, ми "повернулися" в Східну Європу. Говорити поки про якусь чітку статистику важко, але відомий факт, що українці - вільнодумний народ. Мода, клубна культура, музика - це виглядає дуже круто. Я впевнена, що справа тут не в якомусь ДНК, а в дусі свободи, відкритості, часом зухвалості, яка дуже співзвучна філософії П'юр.


- Чим подібному сервісу може допомогти «свіжий» жіночий погляд?

 

Проблема всіх дейтингів - це залучення жіночої аудиторії. І цей весь дисонанс, перекіс - це головна проблема, яку всі вирішують. Жінка "біля керма" робить продукт ближче саме для жіночої аудиторії, це як раз моя основна задача, зняття табу на дейтинг серед жінок.


- Як ви взагалі бачите майбутнє цієї індустрії? Які плани у П'юр?

 

Минулий рік вніс свої корективи і ми, активніше стали впроваджувати інструменти для секстингу і вірта - коли люди по всьому світу залишилися замкнені по квартирах, бажання знайомитися і давати волю своїм фантазіям нікуди не випарувалося.

Як і будь-яка жива індустрія, ми розуміємо, що сьогодні і завтра буде цікаво нашим користувачам, тому у нас з'явилися відео-чати з AR-масками, зараз ми запускаємо голосові кімнати, а в планах багато Гейміфікація і теледілдонікс.

 

- Що, на вашу думку може змінити такий сервіс як П'юр?

 

Дуже багато, ми ж про людську природу, про дослідження себе, про відкриту комунікацію. П'юр допомагає розібратися у своїх бажаннях (і почати говорити про них) і прийняти щось нове. Загалом, Pure змінює життя людей, і багато в чому змінив і мою.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is.

В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво