Парфумерні тренди 2024

Парфумерні тренди, за аналогією з трендами в модному світі, можуть бути як короткочасними, так і достатньо тривалими.

Наприклад, гурманські аромати з нами вже досить довго і, здається, поки що не збираються йти. А ось тренд на «нюдові» аромати тільки набирає обертів, проте скільки він протримається невідомо – може бути як короткочасним спалахом, про який швидко забудуть, так і залишити помітний слід в парфумерному всесвіті.

Skin scents

Стійкість та дифузність все ще залишаються найбажанішими якостями парфумів, проте тренд на спокійні композиції, що відчуваються близько до шкіри, нехай несміливо, але прокрався до парфумерних магазинів. Це так звані skin scents або «нюдові» аромати, що пахнуть як наша власна шкіра тільки краще – мускусні, пудрові, кремові. Що понюхати, щоб зрозуміти цей напрям?

  • Diptyque Eau Papier – парфумерна ілюстрація паперу, доповнена пухнастою мімозою та нотами злаків. 
  • Matiere Premiere Parisian Musc – мускусний аромат з деревними нюансами в стилі Le Labo Santal 33. 
  • Byredo Animalique – ніжна замша з фіалковою косметичною пудрою.  

Fruits and berries

Не вщухає тренд на фруктові та ягідні композиції. Яскраві, солодкі, соковиті – парфумерний ринок пропонує нам багато таких пахучих історій, і схоже, вони настільки полюбились людям, що бренди не збираються зупинятись. Найпомітніша, звісно, вишня, але не відстає також манго та лічі, а цитрусові так взагалі, ніколи не вийдуть з парфумерної моди. 

  • Яскравий приклад – це, звісно, всі «вишні» Tom Ford. Або ж більш свіжа варіація ягідного аромату - Les Bains Guerbois L’heure de Prouste – аромат чорничного чаю з цитрусами.

Vanilla

Ваніль – нота, яку люблять майже всі, тому бренди часто звертаються до неї у своїх парфумерних лінійках. Зараз тренд на ванільні аромати повертається чи краще сказати – набуває другого дихання. Проте ванільні не значить просто солодкі, зараз вже є запит на більше вишукані, доповнені спеціями, деревними нотами або ж алкогольними нюансами.

  • Цей настрій добре передають Diptyque Eau Duelle та Atelier des Ors Lune Feline, а також гаряча новинка від Tom Ford Vanille Fatale.

Горіховий тренд, як різновид гурманіки

Можливо, велику популярність цей тренд не здобуде, але деякі бренди зробили на нього ставку. Фісташка, мигдаль, волоський або лісовий горіх – шукайте їх в цих парфумах: 

  • Hermés Un Jardin à Cythère поєднує в собі фісташку з ледь масляним нюансом, цитрусовими та трав’яними нотами.  
  • Essential Parfums Patchouli Mania – горіхові пачулі з дрібкою какао пудри. 
  • Imaginary Authors Yesterday Haze – пильний волоський горіх з інжирним листом.

Мінеральність

Залишається й тренд на мінеральність. Бренди в той чи інакший спосіб адаптують цей тренд в своїх лінійках, а для нас з’являється вибір: або пахнути Ganymed'ом, або виділитись іншим ароматом не за прикладом, але все ще «на тему». Рекомендація до знайомства:

  • Essential Parfums Bois Imperial – перцево-пачулієвий двоюрідний брат зіркового Ganymed.
  • Sentire Perfumes Violet Storm – фіалка, що росте, але не квітне, на скелястому березі моря. Sentire Perfumes – український нішевий бренд. 
  • Ex nihilo Blue Talisman – оновлений, більш земний рівень «мінеральності» в стилі Ganymed та Bois Imperial.

Свіжість 

Ще в 2022 році марка нішевої парфумерії Nomenclature представила м’ятний аромат Minted. 2023 року  Sisley переосмислили та оновили свою лінійку «вод» та додали до неї м’ятно-огородну  L'Eau Rêvée D'Hubert, а Francis Kurkdjian випустив свіжий Aqua Media Cologne Forte з нотам чаю та матча.

І замість підсумків. 

Прислухатися до себе, до свого внутрішнього стану, бути щирими – одна з найпопулярніших резолюцій цього року, і вона є важливою навіть при виборі парфумів. Якими б не були тренди, обирайте ті аромати, що, в першу чергу, будуть  дарувати задоволення саме вам. 

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: you@september.ua. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: