Як не загубити себе у новому колективі

Автор статті: prekrasna.as

У дорослому житті є власне пекло — адаптація у новому колективі. У серіалі «Емілі у Парижі» є момент, де вона під час обідньої перерви пішла їсти сама у парк. У мене навіть думки не було, що автори показують злих французів, тому що для мене це стандартний сценарій розвитку подій.

І так буває 

Подібна ситуація, на жаль, не про менталітет. А про складність увійти у новий колектив. У моєму кейсі була така історія: перший  робочий день. Пройшло 15 хвилин і мене покликали на каву. Я не напрошувалась, чесно. Але зраділа, бо це класна можливість познайомитись з колегами. після того. як бариста віддам нам каву дівчатка вирішили трішки поспілкуватись. Що теж мені здавалось чудовою можливістю. Але замість того, щоб познайомитись з колегами я почула фразу: «Настя, ти можеш піти? Ми хочемо поговорити без тебе». І справа навіть не в тому, що мені стало максимально некомфортно. А в тому що, на мій погляд — це було максимально жорстоко стосовно людини, яка перший день на роботі. 

 

Я інтровертний інтроверт. Радше заблукаю по гугл-картам, ніж запитаю дорогу у прохожих. Для мене дійсно стрес входити у нову компанію. А ще більше, коли зі сторони нових людей не відчуваєш підтримку. Але я переконана, що найти своїх людей важко не лише інтровертам. І зрозуміла, що це нормально не відразу почувати себе на своєму місці. Це нормально не відразу влитись у колектив. Це нормально не дружити з усім світом. Для цього потрібен час. З досвідом я навчилась спокійно реагувати на подібні моменти. Вибудувала свою стратегію поведінки.

Облаштуйтесь

 

Створіть робочий простір так, щоб вам було зручно. Викиньте непотрібні речі, що залишилися від попереднього співробітника. Принесіть улюблену чашку для кави-брейку та маленьку штучку, яка дарує тепло. Наприклад, листівку від подруги.

 

Створюйте конект

 

Знайомтесь під час обіду. У такому стані релаксу найкращий спосіб знайти «свою» людину.

 

Мотивуйте 

 

Знаходьте хвилину подивитися на себе у дзеркало і видихнути. Сказати собі: «Ти все зможеш», адже ви все зможете.

Відпускайте 

 

Після роботи розкажіть подрузі, що вас хвилює, дратує, смішить на роботі. Якщо такої можливості немає, то заведіть щоденник: записуйте туди щось схоже на короткі офісні історії. Це допоможе відпустити ситуацію і розвантажити мозок. А можливо і випустити сценарій для нового серіалу Netflix?

 

Піклуйтесь 

 

Балуйте себе у вільний час — «водіть» у кіно, або  кафе. Їжте улюблений шоколад, купіть таки ту помаду Chanel або запишіться на стрижку. Обов'язково висипайтесь. Обов'язково.

 

Зворотня сторона

 

Компанія також зацікавлена, щоб ваша адаптація пройшла легко, згідно з дослідженням Bersin by Deloitte:

4% новеньких йдуть, якщо перший день у компанії був поганим;

22% звільнень трапляються протягом першого місяця роботи;

3 заробітні плати, в середньому, коштує компанії звільнення співробітника.

 

Наприклад, агентство Banda за новачком закріплює співробітника, який зобов'язаний ввести у курс всього, що відбувається в компанії, показати куди ставити бокси з їжею і з усіма познайомити. Компанія, в якій я працювала, офіційно новенькому давала: «Місяць тупих питань». Тому, не бійтесь уточнювати, запитувати, і навіть трішки тупити під час перших робочих днів. Для компанії важливо, щоб ви швидше розслабились та у всьому розібралися. Тому, колеги будуть допомагати і підтримувати. Якщо соромитесь запитати пам'ятайте — не знаючи відповідь на питання ви робите гірше тільки собі. Краще зайвий раз уточнити інформацію, ніж так і сидіти у здогадках.

Ви — здатні на все

 

Пам’ятайте, що все вийде! Вірте у себе. Принаймні, я точно вірю у вас. І найважливіше — ваш комфорт на першому місці. Ви на першому місці. Працюйте тільки там, де серце відчуває любов. Адже нас з вами чекають нові горизонти!

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is . В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво