Як стати новою Керрі Бредшоу: пишіть тексти та отримуйте за це гроші

Керрі Бредшоу, героїня серіалу «Секс у великому місті», вела авторську колонку в журналі «The New York Star» та писала статті на фрілансі для Vogue. Хоча її тексти були популярними серед читачів журналу, але це ілюзія, що можна дозволити собі таке розкішне життя в Нью-Йорку тільки на статтях. 

Нас обдурили


Мені стало цікаво на скільки її життя в серіалі відрізняється від реальності. Знайшла розрахунки її зарплати та співвідношення витрат на сайті Cinemania, які вражають — в 90-2000-х вона могла заробляти 2,8к доларів, в той час як її витрати сягають більше 7к доларів. Оманлива картинка, яка романтизує образ журналіста.

А як у нас?


В сучасному світі все працює навпаки: для того, щоб купувати туфлі Manolo Blahnik потрібно писати тексти, за які будуть платити гроші підприємці. Це називається — копірайтинг, який є частиною маркетингової системи, щоб компанія/бренд розвивались, ставали впізнавані та у них купували. Копірайтери є зараз затребуваними на ринку, бо вони потрібними словами продають продукт/послуги.

 

Копірайтинг — це не копі-паст

 

Раніше над текстами не сильно напрягались і ви точно памʼятаєте такі описи товарів: 

«пропонуємо вам за хорошою ціною хороший товар»,

«висока якість, низька ціна»,

«молода команда професіоналів».

 

Зараз це не працює — ринок перенасичений магазинами одягу, взуття, техніки тощо, тому потрібно показати словами свою цінність для покупця, щоб він залишив свої гроші вам. Сьогодні важливо:

вміти кревативно писати;

знати маркетингові прийоми;

використовувати основи психології;

тригерити в правильних ситуаціях;

аналізувати ЦА.

 

Знання маркетингу копірайтера перетворює у копірайтера-маркетолога, який пише тексти, які дають результати клієнтам, а йому можливість купити собі туфлі Manolo Blahnik або життя в подорожах. 

Скільки можна заробити додатково на текстах?


Копірайтинг всюди, де не подивитесь! Найпопулярніші типи текстів, які замовляють клієнти:

в соцмережі: Instagram, Facebook, Telegram, Tik-Tok

для реклами

сценарії відеороликів

сайти

чат-боти

email-розсилки

 

Сума заробітку залежить від вашого досвіду та кількості проектів. Ось приклад заробітку початківця після курсів на фрилансі:
 

— тексти в інстаграм для двох проектів  — 4 000 - 5 000 грн

— 5 креативів для таргету — 1 500 - 2 000 грн

— 3 публікації в блог — 1 800 - 2 500 грн

— 1 текст для лендингу — 2 000 - 3000 грн

— 3 шапки профілю — 750 - 1 050 грн


Щомісяця отримуєте орієнтовно 10 050 - 13 550 грн додатково до основної роботи. Як на мене, цієї суми достатньо, аби відкладати на подорожі, а не витягувати з основного заробітку. Коли повністю переходите на фриланс та вмієте продавати свої послуги, ця сума заробітку збільшується х2-х4

Де безкоштовно навчитись писати сильні тексти?
 

Телеграм-канал «Єва друкує…б» — безкоштовний мінікурс з копірайтингу і маркетингу, де кожного тижня нова корисна інформація. Це зручно — ви читаєте і одразу застосовуєте у своїх текстах. 

 

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is.

В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може сподобатись: