UGC (user-generated content) – це відео, фото, GIF-файли, меми, дописи в блогах та аудіо, які створені та розповсюджені користувачами в інтернеті. Такий контент особливо продуктивний, у тих випадках, коли потрібно привернути увагу. Це один із найпотужніших інструментів маркетингу.
Контент, який створений споживачами, не сприймається, як рекламний. Пам'ятаємо, що люди купують та довіряють людям, ніж офіційній сторінці бренду. Пости в соцмережах, тематичні статті блогерів та журналістів, відгуки лідерів думок, розпаковки в Instagram – це приклади каналів комунікації, які разом формують так зване earned media.
Як створити UGC контенту?
1. Організувати необхідні умови-причини для своїх користувачів. Щоб допомогти своїм клієнтам поділитися інформацією з друзями, у кафе по-особливому подають страви, переймаються правильним освітленням, створюють затишний інтер’єр, будують складні вітрини, облаштовують інста-зони.
2. Індивідуальність
Це не просто примха, а спосіб життя. Так, рекламна кампанія #ShareaCoke від Coca-Cola стала однією з незабутніх історій цього бренду. Замість традиційної назви на бляшаних банках з’явилось 250 американських імен. Споживачам рекомендували знайти серед них своє і взяти ще одну пляшку – для друга. Зрештою, задоволена молодь відстоювала кілометрові черги до автомата, який друкував на бляшанках кастомний надпис, і публікувала в соцмережах понад 500 тисяч дописів та фотографій. Ця кампанія принеслабренду близько 25 мільйонів нових підписників Facebook і неймовірні продажі.
3. Заохочувати клієнтів залишати відгуки
Відгуки мають знаходитись у зручному місці, щоб споживачу не потрібно було їх шукати. Коли користувач залишає відгук на деякі товари, йому пропонують знижку на наступну покупку.
4. Проводити конкурси
Конкурси нагадують споживачам про бренд та сприяють збільшенню обсягів UGC. Запорука успішного конкурсу – впевненість у тому, що нагорода достатньо приваблива для участі в ньому. Умови участі не мають бути надто складні, щоб зібрати більшу аудиторію. Український бренд одягу Katsurina також проводив розіграш пуховика. Всі охочі мали поширити контент (фото з акаунту бренду) з відповідним хештегом. Деякі учасники не лише ділились фотографією, а й малювали ілюстрації та робили анімації на цю тему. Творчу діяльність бренд підтримав, розігравши ще один пуховик серед тих, хто створював власний креативний контент замість того, щоб просто зробити репост.
Джерело: bazilik media
Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.
Вам також може бути цікаво: