Ми живемо в часи, коли історія нашої країни формується вже по-іншому. Україна перед міжнародним світом виглядає у інших відтінках, а наша сміливіть — підкорює іноземців.
Після того, як мотив сміливості пролунав в одній із воєнних промов Зеленського, усі відчули, що сміливість стала брендом України.
Українська Сміливість — це не звичайна сміливість. Іти танком проти танка — сміливо, а зупиняти танки руками — це сміливо по-українськи.
Banda Agency розробила дві бренд-кампанії із цього приводу. Одна була орієнтована на Україну, а інша — на закордон. Перша мала на меті допомогти нашим людям не розгубити сміливість перших тижнів війни і плекати її крізь усі складні випробування. А на міжнародному боці креативники прагнули продемонструвати Україну із впевненого залізного боку, який точно переможе.
Українців у світі вже ідентифікували як націю хоробрих людей. Наші люди виходять на мітинги проти російських окупантів і без зброї в руках зупиняють танки. Спеціалісти продовжують працювати навіть під обстрілами та сиренами: лікарі, рятувальники, комунальні служби, продавці, водії, аптекарі. Наші айтішники також продовжують підтримувати бренд країни, сидячи з ноутбуками у бомбосховищах"
Основна суть проекту полягає у тому, щоб Україна не побоялася протистояти колоніальній агресії, а тому заслуговує на підтримку. У цей час комунікація не має бути агресивною, адже це може роздратувати іноземців. Мова йде про спокій та люту впевненість у своїх силах. У позитивній мірі.
Успіх такого проекту також залежав від багатьох фактоорів. До прикладу, від шрифту. На білбордах використаний монументальний і мілітаристський шрифт KTF Jermilov від Олеся Гергуна і Євгенія Анфалова, а також мінімалізм дизайну, який говорить сам за себе.
Станом на сьогодні ця кампанія присутня в 19 країнах і відтворюється на понад 10 тисячах екранів. Це одна із найбільших інформаційних кампаній за всю історію України. Be brave like Ukraine майорить на більшості мітингах по всьому світу. ( Та навіть на Times Square:).
Кампанія запропонувала українському бізнесу долучитися до проекту і теж стати сміливими. Пропозицію прийняли понад 200 брендів, тож пакування з айдентикою Bravery.
Бути сміливим легко! Особливо, коли ти українець.
Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.
Вам також може бути цікаво: