Cпівпраці українських брендів, що надихають

1. ЦУМ та музей Гончара

Київський ЦУМ спільно з Музеєм Івана Гончара створив благодійну колекцію одягу, свічок та сувенірів з традиційними мотивами. 100% прибутку буде спрямовано на збереження колекції Музею Івана Гончара та напрям "Відбудова України" фандрейзингової платформи UNITED24.

Колекція наповнена зображеннями картин українських митців та іншими елементами культурної спадщини. Наприклад, свічки з травами, які використовувались у плетінні традиційних українських вінків. 

 

У межах цьогорічного арт-сезону команда універмагу відкрила вітрини, поп-апи та випустила нові пакети, натхнені колекцією Музею Івана Гончара та народною творчістю. 

 

Ця співпраця справді зайвий раз нагадала про силу української культури та історії.

2. Сергій Притула х Kalush Orchestra х monobank 

Cпівпраця, яка об'єднала. Аукціон, на якому лідер гурту Kalush Orchestra Олег Псюк разом із Сергієм Притулою продали кришталевий кубок переможця «Євробачення» та рожеву панаму Олега. 

 

Розіграш панами проходив за допомогою «банки» у monobank, і всього вдалося зібрати 11 млн грн. Так сервіс накопичення «Банка» ще раз підтвердив свою ефективність для збору донатів на спільні потреби. Сама ж співпраця яскравий приклад того, що хороша ідея та її грамотне втілення завжди приносять результат.

3. Українська залізниця та Залізна крамниця 

«Укрзалізниця» відкрила перший офіційний мерч-шоп «Залізна крамниця» на Центральному залізничному вокзалі Києва. Там можна придбати одяг, листівки, кераміку, свічки й інші товари для дому. Поки що це єдиний магазин, де можна купити речі в стилістиці «Укрзалізниці».

4. Надя Дорофеєва та Цвіте Терен

Бренд «Цвіте Терен», об’єднавшись із Надею Дорофєєвою, випустив колекцію прикрас, яка отримала лаконічну назву [С Е Н С И] – на честь першого україномовного альбому співачки.До неї увійшли кольє, моносережки і каблучки ручної роботи з керамічними деталями та натуральним камінням.

 

Всі вироби виготовлені вручну майстрами-керамістами, що робить їх унікальними та неповторними.

5. Lady Di atelier та September Journal

Це найбільша  культурна спадщина-хустина, яку створили September Journal та Lady Di atelier.

 

Хустина «СПАДОК» — особлива реліквія сьогодення, адже усі елементи, які зображені  збирали з усіх книжок, розповідей, легенд та кожна з них несе свій сенс. Цю хустину, ви зможете і захочете передати в спадок.

 

Журнал та перше інклюзивне ательє в Україні Lady Di atelier об'єдналися заради спільного представлення традицій, історії та культури.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: