Як оформити якісне портфоліо SMM?

Портфоліо — це приклади ваших найкращих робіт (якими ви особливо пишаєтесь) у зручному, структурованому й зрозумілому форматі. Воно потрібне, щоб показати ваші вміння та навички, реалізовані проєкти, ваш стиль та експертність у своїй галузі. 

 

Що важливо пам'ятати?

 

1. Потенційні роботодавці переглядатимуть ваші соціальні мережі. Тому ваш Instagram, Facebook, Twitter чи LinkedIn теж можуть бути частиною вашого портфоліо, якщо ви працюєте з фото-, відеоформатами, дизайном чи текстом. До речі, ваші соціальні мережі є вашою візитівкою, тому радимо подбати про ваші дописи, хайлатси та позиціонування. У сучасному світі це відіграє велику роль.

 

2. Передусім портфоліо має бути зручним і доступним. Таким, щоби будь-хто міг зрозуміти, що це і як його переглядати. Не надсилайте купу окремих файлів. Не надсилайте файли в zip-, rar-архівах. І навіть посилання на папку в Google-диску — далеко не найкраще рішення. Роботодавець чи ваш замовник, якому важливо ознайомитися з вашими роботами, почуватиметься досить розгублено серед купи файлів. А ще в такому випадку ви не впливаєте на те, які роботи побачать і оцінять першими. Найкращі варіанти — це сайт-портфоліо, звичайний гугл-документ чи pdf-файл. Але стежте за тим, щоб ваш файл чи сайт не вийшли надто важкими. 

 

3. Покажіть лише свої найкращі роботи. Важливо продемонструвати не кількість ваших робіт, а їхню якість. Надто обширне портфоліо, так само як і резюме, переглядати не будуть. Вам важливо з першої роботи привернути увагу й показати себе з найкращого боку.

 

4. Пам'ятайте про базову інформацію про себе — ім’я, професія та контакти. Якщо ваше портфоліо працюватиме окремо, без резюме і листа роботодавцю (ідеться, наприклад, про сайт-портфоліо), то варто додати кілька речень про себе, розповісти про ваші професійні досягнення, досвід роботи. Не потрібно розписувати все, лише найголовніше.

Як скласти портфоліо SMM-нику:

1. Розпишіть свої вміння, знання, навички:

приклади сегментації ЦА, таргетовані рекламні кампанії, назви брендів, приклади, методи, свою логіку, завершені курси(навіть домашні завдання, які ви виконували), курсові проєкти, (волонтерські).

 

2. Оформлення відіграє роль

Якщо портфоліо — ваш інструмент для пошуку проєктів мрії, то не пошкодуйте часу на його оформлення. Можливо, проконсультуйтесь із дизайнером чи зробіть портфоліо разом, перевірте на граматику, не забувайте про формат. Усе це дрібниці, але саме вони показують ваше ставлення до деталей та роботи. А в комунікаціях деталі важливі.

 

3. Зазначайте про досвід роботи загалом

Людина, яка перейшла в комунікації зі світу спорту, швидше вникне в контекст спортивного бренду. Людина, у якої був досвід керівництва великим колективом, не побоїться знову стати керівником. 

 

4. Вказуйте цілі, які досягли

У кожного бренду є свої завдання, тож у портфоліо варто вказувати: моє завдання було таким, а ось — логіка розв’язання цього завдання. Наприклад, завдання: налаштувати таргетовану рекламу, отримати переходи на сайт, певну кількість лідів. Бюджет був N. Рішення: Я зробив(-ла) такі налаштування, отримала N переходів за такий N час, N людей зробили замовлення.

 

5. За можливості додавайте відгуки від лекторів, клієнтів, викладачів

 

6. Мова цифр – основа сильних

Обов'язково додавайте статистику. Ваші слова, думки, розповіді важливі, але роботодавців цікавить конкретика та чіткість. Тож, усе підкріплюйте реальними цифрами, фактами та аргументами.

 

7. Візуал 

Візуальне оформлення дуже важливе. Доведено, що будь-яке зображення сприймається та розуміється легше ніж сухий текст. Додавайте зображення, графіку, фігури.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: