У чому феномен Pinterest та яке його значення для бізнесу?

Платформа Pinterest викликає захоплення та асоціації із можливістю надихнутися, знайти нові ідеї, креатив та просто відпочити гортаючи стрічку. Адже, ця мережа доволі проста та легко дається у користуванні. Однак Pinterest — чудова можливість допомогти вашому бренду/бізнесу вийти на новий рівень.

 

Усе розпочалося у 2006 році, коли програміст із Google вирішив створити свій продукт. Спільно зі своїм другом вони створили додаток Tote. Його задум полягав у тому, щоб користувачі зберігали у додатку фотографії промов, які їм надсилали компанії електронною поштою або SMS, щоб не забути їх купити. Ідея виявилася провальною. Користувачі додавали товари до «Вибраного», ділилися з друзями, але продажів практично не було.

 

Довго аналізуючи та працюючи над додатковим, друзі вирішили спробувати ще раз. Тому, у 2009 році було запущено новий сервіс Pinterest. Цікаво, що назва Pinterest була придумана дружиною Бена Зільбермана під час святкового обіду на День подяки. А вже у 2010 році було запущено бета-версію. Та особливого успіху не відбулося. 

 

Через чотири місяці існування програма мала всього 3 000 користувачів, а через 5 — було менше 10 000. За словами Зільбермана він особисто написав першим 5 000 користувачів. Ще більше, що із деякими він зустрічався та просив долучитись до платформи. 

 

У 2011 році Pinterest перетнув позначку в 10 мільйонів відвідувачів за всю історію інтернету швидше, ніж будь-який інший сервіс, який має тільки сайт.

 

Мабуть, причиною такого повільного зростання популярності Pinterest було те, що реєстрація у сервісі була закритою, а потім – за запрошенням.

Pinterest — візуальна соціальна мережа, в якій користувачі діляться фотографіями. Загально публікації розподілена на окремі блоки – так звані «Дошки». 

 

Можна створити кілька дощок: "Особисте", "Захоплення", "Рецепти", "Ремонт" – і розподілити зображення відповідно до груп. До кожної публікації можна додавати свій коментарі і лайки, а саме фото закріпити посиаланням на сайт-джерело.

 

*Пін (Pin) — Це слово диференціюється як будь-яке фото (схему, картинку, малюнок), розміщене в Пінтерест. Кожен пін можна коротко описати і завантажити з сайту, особистого телефону або ПК.

 

*Дошка (Board) – блок, де сконцентровані Піни однієї тематики. Ви можете опублікувати декілька дощок і впорядкувати так як забажаєте.

 

*Репін (Repin) – нагадує респот, ви можете додати на свою дошку вподобане зображення, розташоване в альбомі іншого користувача.

Чому в маркетингових цілях краще використовувати саме Pinterest? 

— Pinterest може стати елементом вашої маркетингової стратегії просування контенту.

Контент — як і раніше, визначальний фактор в інтернеті, а візуальний контент Pinterest допоможе дозавершити вашу онлайнову стратегію до досконалості. Публікації в блогах, соціальних мережах та на сайтах, де можна розміщувати зображення, допомагають залучати нових клієнтів та будувати добрі стосунки з наявними. Якщо контент цікавий, ваші споживачі обов'язково розкажуть друзям про концепцію вашого бренду. Хіба ви не про це мріяли?

 

— Люди ухвалюють рішення про покупку на підставі того, що вони бачать у соціальних мережах. Массачусетська компанія HubSpot, яка надає програмне забезпечення для маркетингу, повідомила у січні 2012 року, що у 71% випадків люди купують продукти, рекомендовані їхніми друзями у соціальних мережах. Просунуті компанії не проґавлять можливості зробити все для того, щоб їх продукти було зручно шукати та рекомендувати в Pinterest та інших подібних ресурсах.

 

— Завдяки Pinterest відбувається широке охоплення ЦА. Усі піни відсортовані за інтересами, тому користувачі платформи побачать схожі на свої запити результати. Це забезпечить вас цільовим трафіком і, як наслідок, зростанням продажів.

 

— Збільшуєте впізнаваність свого бренду для клієнтів. Інтегруючи сайт з Пінтерестом, ви ненав'язливо заявляєте про себе, як про модернізовану компанію, яка прагне бути і розповідати про себе усюди. Вас легко знайти усюди.

 

*За останнім дослідженнями, ЦА Pinterest жінки від 22- 45 років. Про це важливо пам'ятати, адже це відіграє роль при створенні контенту. Відповдіно до цього потрібно враховувати ЦА вашого бренду.

 

— Натхнення та нові креативні ідеї. Основне завдання Pinterest — підштовхнути прикладом іншим до цікавих рішень та пропозицій від свого бренду.

Як розпочати роботу із Pinterest?

 

1. Чітко визначтеся чи підходить ця соцмережа для вашого продукту/бренду.

 

* для цього потрібно розуміти ЦА

* розуміти стратегію розвитку вашого бренду

* стиль, позиціонування бренду

 

2. Чи основну частину вашої ЦА є жінки?

 

Більшість аудиторії соцмережі – жінки, отже продукти, які ви просуваєте, повинні підходити першочергово їм.

 

3. Якщо ви визначились із запитаннями, то варто додати на сайт свого бренду кнопку «Pin it».

Це допоможе користувачам легко та швидко додати пін на ваш товар.

 

4. На своїй сторінці робіть акцент на красивих та надихаючих фотографій.

Створюйте такий контент, щоб користувачам було цікаво додавати піни на Pinterest.

 

5. Зареєструйтеся на Pinterest як власник бізнесу та почніть створювати дошки, щоб показати свої піни.

 

Пам'ятайте, що основна мета використання соцмережі для компанії – це генерація лідів, розширення впізнаваності бренду та привернення уваги цільової аудиторії до вашого продукту/послуги.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: