Watsons уже вчетверте став партнером бекстейдж Ukrainian Fashion Week

Цьогорічний Ukrainian Fashion Week став справжнім простором креативу, а Watsons – офіційний б’юті-партнер події – подбали про те, щоб закулісся було таким же стильним, як і подіум.

Watsons уже вчетверте підтримує Ukrainian Fashion Week, демонструючи свою послідовність і прогресивність у партнерстві з найбільш знаковими подіями країни. Це не лише про красу – це про інвестицію в розвиток української модної індустрії, підтримку локального бізнесу та нових імен, які формують майбутнє fashion-культури.

У бекстейдж-зоні на моделей, візажистів і стилістів чекали косметичні новинки з асортименту Watsons – від декоративної косметики до засобів для догляду за шкірою та волоссям. Саме вони допомогли створювати десятки бездоганних образів для модних показів.

Також, мережа підготувала особливу атмосферу: гостей чекала інтерактивна зона, можливість зробити стильні фото у брендованій фотозоні та отримати приємні подарунки від Watsons.

Watsons планує і надалі відкривати нові формати взаємодії з клієнтами на найважливіших культурних і fashion-подіях країни, роблячи світ краси ближчим і різноманітнішим.

AS Watson Group є найбільшим у світі міжнародним роздрібним продавцем товарів для здоров’я та краси, який керує понад 17 000 магазинами під 12 роздрібними брендами на 31 ринках і має близько 130 000 співробітників по всьому світу. У 2024 фінансовому році AS Watson Group зафіксувала дохід у розмірі $24 млрд. Щороку обслуговує понад 5,5 мільярдів покупців за допомогою технологічних платформ O+O (Offline плюс Online).

 

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: september.journal.ua@gmail.com. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: