Матриця контенту. Як згенерувати 100 ідей для контенту у соціальних мережах.

Спільно з RISE.SMMGROUPE ми підготували шаблон таблиці для складання контент-плану на тижні вперед.

Усе простіше ніж здається на перший погляд. Розберемо основні етапи побудови таблиці.

 Етап 1: Горизонталь

Починати заповнювати таблицю пропонуємо завжди з верхнього рядка, де потрібно визначити формати публікацій. Наприклад, добірки, інтерв'ю, кейси та розваги.

Добірки — матеріали-списки на одну тему, заверстаних під одним заголовком. 

  • Топ 3 свічки на подарунок.
  • 5 затишних та теплих ароматів для холодних вечорів.
  • Фільми для натхнення від команди.

Інтерв'ю — тут ви можете поділитися знаннями співробітників на теми, які близькі вашій аудиторії. Наприклад, в обліковому записі виробника соєвих свічок можна подати інформацію про те, як обрати свою першу свічку, на що звернути увагу та який аромат буде більш до вподоби клієнту.

 

Кейси/іміджеві матеріали — це розповідь про те, що ви вмієте та чому вам можна довіряти. Підійдуть: кейси з цифрами, інформація про матеріали, які ви використовуєте, та відгуки від клієнтів.

 

Розваги — до них відноситься усе, що може потішити вашу аудиторію:

  •  Обираємо свічку під настрій.
  •  Тест: «Який ти аромат свічки?».
  •  Плейлист від команди.

 Етап 2: Вертикаль

Тепер у перший стовпець потрібно записати основні рубрики – теми, про які ви бажаєте регулярно розповідати. Розберемо на тому ж прикладі виробника соєвих свічок: асортимент товарів, аромати продукції та життя команди.

 Етап 3: Почніть мозковий штурм

Коли ви зафіксували відправні точки рубрик та форматів, генерувати ідеї стає набагато простіше. Наприклад:

 Етап 4: Перевірте свої ідеї

Залишився останній, але не менш важливий пункт — проаналізувати, чи це буде цікаво вашій аудиторії. Адже головна задача — якість контенту, а не його кількість.

Не забувайте робити аналіз контенту через деякий час і стежити за актуалізацією рубрик та тем.

 

Якщо вам сподобалась стаття, то можете ознайомитись з гайдами від RISE.SMMGROUPE, в яких ви знайдете ще більш корисної інформації на актуальні темі сучасного SMM.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is або в Телеграм: @septembercooperation.

 

В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: