GREEN CHEF: про healthy індустрію від засновниці Яни Стрєльцової

— healthy is new sexy?

Яна Стрєльцова — засновниця бренду здорового харчування GREEN CHEF.

GREEN CHEF — виробник їжі нового покоління. Хелсі харчування — це не про дієти та обмеження, а солодке не синонім шкідливого. Кожен продукт створюється для всіх, хто не просто мріє про здоровий організм, а обирає шлях до нього.

Сьогодні Яна розповість September про тренди в healthy індустрії, у чому проблема раціону людини у 21 столітті, про успішний бізнес та баланс у житті.

Yana Stryeltsova

1. Ви все життя були на стороні healthy?

Це був і є довгий шлях від повного нерозуміння і неприйняття себе, з усіма шкідливими звичками, які видумало людство, до шаленого бажання змінити та змінитись. Тоді я зрозуміла, що допомогти собі — це моя особиста задача і якщо допомогти мені хтось і зможе, то відповідальна я сама. 

Моє життя змінилось саме в той момент, коли я не просто навчилась дисциплінувати себе чи спробувала усі можливі обмеження. Я змінила вектор та почала будувати майже з початку. Спробувала різноманітні способи, але обрала свій і сьогодні можу щасливо ділитись тим, як він працює. 

2. Чому ви вважаєте, що healthy is new sexy?

Мене дратує, коли чую ось ці всі стереотипи про те що хелсі = одноманітно і не смачно. Бо камон, смак це ж сьогодні взагалі не про їжу, це про наш вигляд і стиль життя.

Десь чула, що якщо ти не палиш чи не пʼєш, то вечірки зовсім не для тебе. Проте всі забули, що вечірка це симбіоз краси, стилю та сексу. А хелсі — ще як сексі. Сексі це коли твоя шкіра сяє, коли нічого не потрібно маскувати тоналкою, коли ти маєш купу енергії та розправлені плечі, крокуєш по світу, який відповідає і показує шлях. Сексі це у 40 виглядати на 25, мати настрій та енергію яка заряджатиме інших. 

3.  Які топ-3 важливих тренди ви б зараз виділили в healthy індустрії, які імпонують вам? 

Якщо говорити про хелсі тренди, я б виділила декілька напрямків:

1. Мені дуже подобається персоналізація здоров'я.

Зараз є класна можливість персоналізувати своє здоров'я, використовувати генетичне тестування, здавати індивідуальні аналізи, розробляти плани харчування та тренувань згідно з цими аналізами. Це дуже класна опція, якої у нас не було раніше.

2. Персоналізований нутриціолог або тренер.

Всі ці речі поліпшують процес і дають нам можливість займатися своїм здоров'ям глибше.

3. Також один із трендів – це функціональні продукти.

Їх зараз дуже багато з'являється на ринку, мені подобається ця тенденція, тому що вона вирішує дуже багато питань. Це продукти, збагачені пробіотиками та пребіотиками для підтримки здоров'я кишківника. Продукти з адаптогенами, такими як ашфаганда, ріші та інші схожі, для підвищення стресостійкості.

4. А ще, справжньою знахідкою є продукти для поліпшення сну з мелатоніном.

4. У чому проблема раціону людини у 21 столітті? Чого в ньому не вистачає? Що зайве?

1.На першому місці 100% – це споживання оброблених промислових продуктів.

На нашому столі стали пропадати продукти у своєму початковому вигляді, і це дуже велика проблема. Якщо будувати ланцюжок до того продукту, з якого виробляється, то можна буде помітити що продукт пройшов багато змін. І тому там немає клітковини та вітамінів, немає нічого, а навпаки дуже велика кількість доданих цукрів, трансжирів та солі. Такі продукти не корисні, а навіть шкідливі.

2. Недостатнє споживання овочів та фруктів, а саме клітковини.

Є дослідження по раціонах людей у 21-му столітті, що десь на 70% люди не доїдають клітковини. Це означає, що кишківник може функціонувати не правильно, тому що клітковина допомагає виводити всі токсини з нашого організму та сприяє нормальній перистальтиці кишківника. А відсутність клітковини може призвести до розладів шлунково-кишкового тракту. Також клітковина допомагає регулювати рівень цукру в крові, а це дуже важливо для людей зі схильністю до інсулінорезистентності. 

3. Надмірне споживання цукрів.

Зараз в нашої їжі дуже багато схованих цукрів, які погано впливають на наш організм, тому що ця надвелика кількість порушує багато функцій в організмі.

4. Класика, про яку мало говорять: недостатня гідратація.

Тобто багато людей не п'ють достатню кількість води, або заміняють воду на інше: газовані напої, соки, каву чи вина. Я вважаю, що це теж проблема, тому що дуже багато людей забули, що треба підтримувати водний баланс організму. 

5. Чи погоджуєтеся ви з тезою, що "цукор — це солодка смерть"? 

Люди раніше не їли стільки цукру, скільки зараз, тому що є дуже багато прихованого цукру, саме він руйнує наш організм. Чим більше людина з'їдає цукру за певний період свого життя, тим раніше починаються процеси старіння, глікації всіх клітин. Цукор нам потрібен, без цукру ми не можемо існувати. Але він є у вуглеводах, тобто в фруктах, в молочних продуктах та ягодах, дуже багато продуктів містять натуральний цукор.

Але є прихований цукор, як соуси, соки, напої та різні солоні страви. Там дуже велика пастка, тому що люди вживають природний цукор, молочний цукор, цукор в десертах, окремо в напоях, а потім ще вживають в соусах. 

Якщо людина споживає 20 грамів цукру на день — це якраз та норма, яку організм не помітить. Тому якщо ви ховаєте цей цукор в збалансованому раціоні, а не як окремий прийом їжі, якщо ви його вживаєте після обіду або після сніданку, тоді буде все окей, він перетравлюється. Для вас це буде маленька насолода і нагорода для себе.

6. Успішний бізнес, щаслива сім'я, якісний догляд за собою, особистий блог, як ви все це поєднуєте та встигаєте? Чи делегуєте ви частину своїх обов'язків?

Буває таке, що я не встигаю, і це нормально, тому що пріоритети інколи змінюються. Наприклад, у мене може на цьому тижні в пріоритеті бути бізнес, а на іншому тижні зміститися на сім'ю.

І ще один лайфхак – потрібно делегувати своїй команді, няням, помічникам, якомога більше речей. Тому що тоді, коли ми делегуємо, довіряємо іншим людям, часто вони краще роблять, ніж ми. І в нас з'являється ресурс робити якісь великі справи і мріяти. Зараз з розвитком мого особистого блогу, телеграм-каналу, в мене стало менше часу, мені здається, вдвічі. Але в мене така сильна команда, що я можу спокійно спати і знати, що там, де мені допомагають, у мене все спокійно і все працює далі. І наш потяг їде на дуже великій швидкості.

7. В одній із статей, ви зазначили, що не вживаєте кави вже понад 16 років. Свідома відмова чи ви ніколи не були поціновувачкою цього напою?

Це питання я чую дуже часто і люблю розказувати цю історію. Насправді це виключно моє особисте переконання і свідома відмова, про яку я не шкодую, тому що бачу результат. 

До слова, це певно один із найрезонансніших дописів на моєму телеграм-каналі, тому що отримав велике охоплення і безліч запитань, запрошую і вас також почитати, адже це може змінити ваше життя. 

8. Чим планує дивувати далі Green Chef?

Green Chef чекає велике майбутнє, тому що це одна велика мрія. Той курс який ми взяли, точно нас призведе до того, що ми не обмежимося кордонами України. Ми підемо далі. Це перше. 

Друге, ми будемо робити нові продукти, пробувати себе в різних напрямках, і це вже про амбіції. Ми будемо вдосконалювати наші продукти, які вже є. І точно це будуть нові тренди, які з'являються на ринку або про які ще ніхто навіть не чув. А через те, що ми завжди новатори, ми завжди перші, то ми хочемо залишити собі це звання, бути виробником корисних харчових продуктів, номер один в Україні.

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: you@september.ua. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також може бути цікаво: