Як зробити якісну бренд-стратегію для вашого бізнесу?

Як зрозуміти, коли бізнесу потрібна бренд-стратегія, як виміряти її ефективність та чи варто залучати професіоналів? Про усе це ми підготували влучну інформацію у цій статті. Занотовуйте та розвивайте ваш бізнес:

Які існують різновиди бренд-стратегій:

*Бізнес-стратегія — пояснює механіку функціонування проєкту. Простими словами, визначає, як він буде заробляти. 

 

*Маркетингова стратегія — відповідає за промо продукту.

 

*Бренд-стратегія — визначає, що люди мають думати про ваш бренд, які емоції він має викликати та з чим асоціюватися. 

 

*Комунікаційна стратегія — відповідає на питання, кому і що ми хочемо сказати, щоб дійти до наших цілей. Визначає, як часто комунікувати та в яких каналах.

Варто пам'ятати, що все залежить від якості та цінності вашого продукту. Якщо продукт або послуги погані, реклама точно не буде ратівником. Власники бізнесів починають звертатись до бренд-стратегії, коли бізнес умовно кажучи зупинився і хочеться більших масштабів. Це робиться, коли продажі стабільні, конкуренти знайомі, але хочеться чогось іншого, сильного.

 

Коли варто розробляти бренд-стратегію:

*Коли ви і конкуренти займаєтеся «сухими продажами» й вперлися в стелю.
*Коли хочеться більше заробляти, але для цього споживачу потрібно давати більше, ніж просто раціональний товар/послугу. 
*Коли збільшується ЦА, каналів комунікації, яка вимагає більшої залученості.

Із чого розпочинаємо?

1. Аналіз конкурентів. 

Зрозумійте їхнє позиціонування на ринку та яку унікальну пропозицію вони надають. Далі, потурбуйтесь про цінову політику та зробіть загальні висновки про кожного конкурента окресливши його портрет.

 

2. Аналіз вашої ЦА. 

Дайте відповідь на такі запитання: На що аудиторія звертає увагу? Що їй потрібно? Що для неї неприйнятно? Які в неї болі? Проведіть невеличкі фокус-групи, аби зрозуміти якомога більше. 

 

3. Ціннісна пропозиція

Сформулюйте чіткі пропозиції клієнту. Тобто унікальну торгову пропозицію тощо. Якщо ви в змозі розв’язати їхню проблему, закрити їхній запит — це ваша цінність.

 

4. Коли визначили цінність бізнесу:

Попрацюйте над каналами комунікації — де спілкується та отримує інформацію ваша аудиторія.
Проведіть повний аналіз поведінки вашої цільової аудиторії — визначте манеру спілкування, інтереси. Починайте доносити інформацію про ваш товар чи послугу, за допомогою яких людина досягне бажаної цілі або полегшить собі життя. 

Якщо ви спеціаліст у своїй сфері та бажаєте, щоб про вас дізналася аудиторія September — напишіть нам на пошту: writer@september.is. В e-mail вкажіть інформацію про себе, чим ви займаєтеся, та на яку тему бажаєте написати статтю.

Вам також буде цікаво: